Köpa engelbert-ring på nätet?
Är det någon som vet om man kan köpa engelbertringar på nätet till ett bättre pris än butik.
Är det någon som vet om man kan köpa engelbertringar på nätet till ett bättre pris än butik.
Jag har också försökt leta efter engelbert på internet men har inte hittat ngt...är du ute efter en speciell ring? för hallbergs guld säljer engelbert och de har 25 % rea from 25 feb på allt..vi ska antagligen köpa våra ringar då.
Ett tips är att köpa Amelia Brud, där har Hallbergs Guld en rabattkupong värd 25% på alla diamantringar för köp innan sista mars.
ja jag ska köpa en engelberts ringoch har hittat i amelia 25 % rabatt som gäller till den 31/3 (tror jag de var)
var i en hallbergs butik i stockholm där jag bor och då kom ägaren själv in alltså engelbert him self....han var trevlig och kom faktiskt och pratade för han såg att jag kollade på hans ringar, jag visade vilka jag valde mellen och han tyckte som jag cool gubbe var han och åker runt självi butikerna var lite roligt han var väl upp åt en 75 år i alla fall
på diamant.nu säljs engelbert till mycket bra priser, billigare än i affär iaf !
Jag hittade min ring på den hemsidan men på hallbergs guld blir den billigare med rabatten.
Jamie 07: Vilken engelbert ring är du intresserad av?
jag var inne och kollade på diamant.nu men med 25% rabatten så blir det billigare, trots att de höjt priserna sen r ju graveringen gratis oxå......
Det verkar som om det blir billigast att köpa min ring i butik eftersom jag inte hittar den på nätet plus att jag har 25% rabatt hos Hallbergs.
Ett tips dock är att pruta! Jag skulle själv tycka att det vore trevligare att köpa ringen i en mindre affär där de kanske är mer måna om sina kunder än vad en stor kedja är. Sagt och gjort, jag gick in till den lilla affären och sa att jag helst ville köpa min ring där men att jag hade 25% rabatt på Hallbergs. Direkt gav de mig 20% rabatt så det ska nog inte vara några problem att få ner den till 25% rabatt. Kunde jag på en minut pruta ner en diamantring 20% så går det säkert för andra också. Nu nämnde jag bara en rabattkupong, men ma nkan lika gärna nämna hur billiga ringarna är på nätet som argument. Det kan bli ett par tusenlappar i alla fall.
Vi köpte våra engelbert-ringar i veckan på Hallbergs...använde min amelia check och nästa vecka har de 25 % på allt i butiken så sambon fick också 25 %. Blev 4500:- kr billigare! Jag trodde gravyr ingick men det gjorde det inte...