• Kallt kaffe

Beklagartråden för alla som är ensamma imorgon

Alla hjärtans dag imorgon. En dag att bli påmind om att man sitter själv, borta från sin älskling. Jag antar att det är fler än jag som just nu har ett distansförhållande, jag själv på grund av studier. Och stundvis hatar jag det något så enormt mycket men håller skenet uppe för snart är det examen.

• Svar på tråden Beklagartråden för alla som är ensamma imorgon
  • 2008-08-09

Också ensam imorgon....tillbringar kvällen med att träna istället, tillsammans med tärnan som också är ensam imorrn! Pratade precis med min blivande och vi bestämde att vi tar allahjärtans dag på fredag istället, då han kommer hem. Vi ska äta god mat, dricka gott och bara mysa till det hela kvällen. Exakt så som jag vill ha allahjärtansdag!

• fjutjur brajd

För oss blir det att fira alla hjärtans dag i mars.. befinner mig för närvarande utomlands..

• Efter 11 år är det min tur

Jag jobbar kväll imorgon och kommer inte att träffa älsklingen på hela kvällen,inte förren 22 på kvällen men det är klart jag träffar honom en stund ialla fall,värre är det ju för er

• Helges Älskling

Min Älskling kommer inte hem förrän på fredag så jag är med ensam i morgon. Helst hade jag kört upp och super överraskat honom i morgon och passat på att ta frieriet då med, men jag har ingen som kan passa barnen...så jag får väl sitta här själv då..

• Kanelisen

Jag o min ælskling træffas først den 3 mars...men jag har skickat ett kort till honom som han inte får øppna førræn i morgon, han ær supernyfiken!
    Sjælv hoppas jag att jag får jobb i morgon (jobbar som uthyrd syrra) så att jag kan førdriva tiden och slipper sitta hemma och tænka før mycket.

• icy

Alltså ursäkta men ni HAR åtminstone någon att sakna. Tänk på alla oss singlar som gärna skulle ha en älskling att sakna på Alla hjärtans dag!

Jag har nyligen blivit singel så jag är lite extra bitter inför i morgon...

• Englali

Jag är ensam i morgon... min darling är i Sthlm på konferans och säljmöten från idag fram till fredag. Han landar med flyget på fredag kväll och ingen längtar mer än jag efter min älskling!!!

• Kanelisen

Icy: du har så rætt, så rætt. Men livet ær ju inte alltid rosenskimrande bara før att man har någon...skønt att vi kan vara bittra tillsammans hær æven om vi ær bittra øver olika saker! =)

• Efter 11 år är det min tur

Ush ja tänkte inte på det men ska ha det i tanken....kramar dig!!

icy skrev 2008-02-13 20:58:41 följande:
    Alltså ursäkta men ni HAR åtminstone någon att sakna. Tänk på alla oss singlar som gärna skulle ha en älskling att sakna på Alla hjärtans dag!Jag har nyligen blivit singel så jag är lite extra bitter inför i morgon...
  • 2008-08-09

Jag blev inte ensam, min älskling åkte 60 mil!! för att komma hem till mig på allahjärtans dag! Vilken total jätteöverraskning!!

• femman

Alla hjärtans dag är amatörernas dag. Älska man någon ger man så mycket det går varje dag. Och man måste leva et vanligt liv under tiden även om man inte vill.

Svar på tråden Beklagartråden för alla som är ensamma imorgon