• bella1

Brudar i Dalsland

Finns det någon mer här från Dalsland???

• Svar på tråden Brudar i Dalsland
  • bröllop080719

Å va duktigt att orka göra buffé själv. Hur många blir ni?

• Fåret och Kocken

Jag kommer också ifrån Ed men bor i Vänersborg nu. Har bokat kyrka sen är det än så länge bara planer.

• bella1

Vi blir ca 60 st men kommer att beställa kallskuret och potatissallad men resten kommer jag att göra.

Fåret och kocken kul att det fanns fler från Ed jag jobbar i vännersborg kör buss där.

• bröllop080719

pojomo skrev 2008-03-01 17:40:51 följande:

här är en till från Dalsland
    Välkommen! Varifrån i Dalsland?
  • Fåret och Kocken

Ja kul att höra att det är många från Dalsland!!

Bella 1. Hur gammal är du?? Var bodde du i Ed? Jag kanske vet vem du är??

låter som många kommit ganska långt med planerna.

• bröllop080719

Hej tjejer! Idag har vi varit och hämtat våra ringar. De blev precis som vi ville ha dem. Är så glad

• pojomo

DAls-långed

bröllop080719 skrev 2008-03-01 20:39:26 följande:
    pojomo skrev 2008-03-01 17:40:51 följande:
    Välkommen! Varifrån i Dalsland?
  • bröllop080719

Hur går det för er med planeringen?

• pojomo

Det planeras väl inget större här nu men jag var till Ikea å handlade vasar,ljushållare och tyget för 7/M idag

bröllop080719 skrev 2008-03-04 22:40:42 följande:
    Hur går det för er med planeringen?
  • bella1

Jag bodde vid skogs som det hete då och jag är 33 år.

Nu har bestäm vad det blir för mat. Hade tänkt göra det själv efter som ja är kock men vi ångrade oss. Så det blir catering för 125kr/p med mat, dricka, kaffe och tårta.

• Fåret och Kocken

Bella 1 aha där uppe. Ja jag är 24 så jag har nog dessvärre ingen koll! Bodde ute i Rölanda.

Jasså ja det blev billig catering! min kille är också kock så det blir hans kollega som fixar maten till oss. Vet inte vad det blir för pris än.

Åh ringar... vad kul! Vi har inte bestämt vad vi vill ha än. Vi ska göra om våra förlovningsringar så att vi får nya ringar båda två. Sen "får" jag nog ytterligare en med diamant i.

• bella1

Fåret och kocken Ok vart i Rölanda bodde du???

• Fåret och Kocken

Jag bodde i Bärke... Om du vet var det är...
    Det ligger åt Bäckefors hållet.

• bröllop080719

Hej igen allihop, tänkte dra lite liv i denna tråden igen.

Hur går det för er med planeringen och förberedelserna? Vi har skrivit kontrakt med vår fotograf nu och m2b har hittat kläder till sig. Annars så har vi haft det rätt lugnt på planeringsfronten.

• Fåret och Kocken

Vi (jag) har planerat ganska mycket i huvudet.

Kyrkan är bokad. Festsal är ej bokad men jag tror vi vet vilken vi vill ha. Har funderat på inbjudningskort och gjort några på datorn men det är inget bestämt. Detsamma gäller för festhäftet. Sen är gästlistan i stort sett klar. Sen är det bara resten som fattas...

Hur går det för er????

Svar på tråden Brudar i Dalsland