• aprill bröllop

    Herbalife någon??

    Finns det någon här som har erfarenhet av herbalife?
    Fungerar det?
    Blir man piggare och får mer energi om man äter alla vitaminer och örter som de rekomenderar?
    Är det svårt att hålla vikten när man e färdig?

    Många frågor blev det.. Jag e tacksam för de svar som ni har.

  • Svar på tråden Herbalife någon??
  • Birella

    Jag kör Herbalifes F1shake i samband med min träning. Fungerar jätte bra. Har gått ned 10kg i vikt för ett par år sedan och använder det nu som sagt som återhämtning när jag tränar.
    Kan verkligen rekommendera - Ni måste bara prova smaken "cookies and cream" det är som små kakbitar i, knaprigt och gott!

  • pojomo

    jag åt det för ca 5 år sen å det funkade kanomn på mig. Jag gick ner 10 kg + lite till efetr att jag slutade + att jag gick ner 2 stl på kläder. Men i samma veva som jag handlade en ny garderob blev jag gravid Sen dess har jag släpat på dom kg då jag inte riktigt har motivationen å råd att köra igen.

  • HannaE

    Jag ska börja min Herbalife diet i morgon.
    Känner mig peppad!
    Nu ska minst 15 kg bort!
    Jag är inte ett dugg orolig över att det inte ska funka med maten sen efteråt (att jag ska gå upp igen).
    På Herbalife dieten måste man ju lägga om sin fasta mat redan dag 1 på dieten.
    Det är något som jag ska ta med mig "efter" dietens slut.
    Då lär man sig ju att äta nyttigare-går inte upp i vikt.
    Sen är det ju jätte viktigt med nedtrappningen. Den får man ju inte skippa!
    Och det är viktigt att ha en bra coach som hjälper dig under tidens gång!

  • postchaffisen

    Strort lyckka till. Kör själv med produkterna. Tappade 10 kiolo de 1a 10 veckorna

  • BrudSeptember2008

    Dom jag känner har kört herba, har som någon annan skrev, fått väldiga problem med magen...

    Men jag har ingen personlig erfarenhet av det.

    Lycka till ni alla tjejer som vill gå ner. Hoppas att ni lyckas!

  • postchaffisen

    brudsept: Hur menar du problem med magen? O hur vet man att det är just herbalife som gjort det?

  • Novemberbröllop08

    Kör på Herbalife nu och jag har på bara 1 vecka gått ner 2 kilo. Behöver/Vill gå ner 10 kilo eller mer innan November så detta känns bra för mig.
    Håller med dig Birella, Cookies and cream är såååå god. Vill typ dricka den jämt.

    Är inte ett dugg orolig för att gå upp igen efter Herbalife då jag mått väldigt dåligt över min vikt länge och när jag väl gått ner så ska jag fanimig inte gå upp igen.

    Lycka till alla som kämpar med sin vikt!

  • Amelia

    jag har både använt alla herbalifes produkter( shaker och tabletter) och varit säljare av dom.
    trots att jag tog allt som man skulle så gick jag ner väldigt väldigt lite på dom. lite för dyr när man går ner så lite.
    men super goda

  • FrökenCitron

    Då ska jag pröva detta! 
    Jag tränar och motionerar och behöver hjälp för en extra kick!

    Återkommer med resultat! Glad  


    Brud anno 2013
  • SkövdeSophie

    Man kan få problem med magen när man minskar snabbt i vikt. Inte ovanligt med gallsten osv.

Svar på tråden Herbalife någon??