• Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 15:42
    33116 visningar
    277 svar
    277
    33116

    Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

    Tänkte på det. Vad sägs om sista helgen i Mars...

    Stockholm eller Göteborg????...

  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 15:55
    #5

    Ok Sista helgen i Mars blir det till Stockholm.. Ok...

    Vem ska dit????

    Snabba bananer nu

  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 15:58
    #7

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-12 15:55:54 följande:


    En träff i Sthlm är jag självklart med på eftersom jag bor så nära.
    Pumkin- Lista...

    Eller ska alla Inboxa dig???

    Hmmm nu blev det fart här och den andra dog...

    Eller ska vi lista här och skriva på andra???
  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 16:03
    #10

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-12 16:02:30 följande:


    Här är det BARA planering och lista som gäller. Annat snack kör vi som vanligt i andra tråden GöteborgPumpkinStockholmPumpkinAnettanKKCSteffis
    Ville bara se dig skriva det
  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 22:30
    #29

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-12 20:27:14 följande:


    Hmmm jag joinar och meddelar att s-holm nog tyvärr blir för omständigt och för dyrt för mig. Vi har det INTE fett... Å andra sidan så kunde man kanske få sova hos någon, men Pumpkin, dig kan jag inte sova hos eftersom jag är allergisk mot katter, fniss...KKC har du oxå katter Annettan, om ifall jag har råd (kan ej lova detta) så kunde vi kanske åka tillsammans. Jag kommer att ta tåget isåfall, vet att det tar en evighet men jag är läskigt flygrädd. Fast kanske... om du övertalar mig tillräckligt så skulle jag kunna klara av det Ungefär hur mkt kostar det att åka t s-holm... Blir väl minst 1000 kr och sen ska man äta och sånt oxå. Det vete katten om det funkar för oss med vår redan till bristningsgränsen ansträngda ekonomi Vad typiskt det är när man bor i en ände av landet då får man alltid åka långt när det är träffar, eftersom mitten är det mest rättvisa för alla. Suck...Var är mitten egentligen, för alla oss som ska åka...?? Räknade vi inte ut att det var Gbg när vi tog upp det sist? Eller nä, det var någonannanstans va?Hojta till om ni har vägarna förbi skåne, fniss... jag hade helst av allt tagit en träff i Köpenhamn,(underbara brudbutiker) fniss, men det blir ju väldigt långt för er 08:or
    Klart att vi kan samåka. E vi smarta så kan vi ju faktiskt kolla på Tradera efter resor med Sj... Har vi tur så kan vi få dom för under 100 lappen fast då får vi vara uppe i ottan

    Du jar inte körkort???
  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 22:37
    #30

    En av varje

    Ärligt så spelar det ingen roll för mig....

    Pumkin. Gör ny lista..

    Stockholm
    Pumkin

    Göteborg
    Pumkin
    Anettan

    Malmö
    Hedebris
    Anja

    Köpenhamn
    Hedebris
    Anja
    Anettan
    Englali

  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 22:37
    #31

    Pumpkin---

    Varför glömmer jag andra p:et???

  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 22:58
    #39

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-12 22:54:33 följande:


    Jag tror vi bestämmer stad innan vi bestämmer datum, känns lämpligast så Då kan vi ha en NY omröstning
    tycker jag låter bra...
  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 23:02
    #42

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-12 23:00:16 följande:


    Vi kanske får köra uteslutningsmetoden? Malmö ligger risigt till i så fall
    Malmö e tråkigt. Är man uppvuxen där så kan man ju nästan staden innan o utantill...

    Köpenhamn är nog roligast tror jag. Bira bira bira bärs bärs bärs
  • Anetta­n73
    Äldre 12 Feb 23:03
    #45

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-12 23:02:23 följande:


    Hmmm är det inte smartare att välja datum först så man vet VILKA som överhuvudtaget KAN då... För om en massa människor tex röstar på Gtbg och sen visar det sig att det blir ett datum där flertalet som röstat på just den staden inte kan, så blir det ju tokigt!är ju bättre att de som vet att de kan ett bestämt datum är med och röstar om ni fattar hur jag menar
    Japp...

    Usch ni är för smarta för mig
Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!