• polette

era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.

JAg är bara lite nyfiken på att höra vad ni som redan gift er gjorde för misstag, glömmde, ville göra men blev inte av, ångrar ovs med ert bröllop eller hade ni det där perfekta bröllopet utan några misstag som jag tror är helt omöjligt.....

• Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.
  • Efter 11 år är det min tur

Jag är lite lessen att min man så gärna ville ha ett hemligt bröllop för jag vet att mamma sörjer för hon inte fick delta på det viset hon önskat,men min man hatar uppmärksamhet och han ska ju ocså må bra den dagen,så det fick bli så och det blev verkligen jätte fint och underbart....

• Nessan

Det var endel foton med familjen som jag hade önskat skulle tas men som inte blev av. Det är lite trist tycker jag...

• Trinemor

Att batteriet på videokamerat tog slut och att kameramannen hade glömt laddaren hemma ;( Jätteledsen över att vi inte har alla fin tal på film!

• idafrida

Det enda jag och min man ångrar var att vi inte bestämde oss för en riktigt bra fotograf i god tid, så att vi fick riktigt fina bilder. Vi ville ha bilder i reportagestil, men var för sent ute. Det ångrar jag verkligen, önskar att vi hade haft fler och bättre bilder från den finaste dagen i mitt liv.

• Liten liten kanin

Puffar... Det här kan bli lärorikt.

• polette

Som en del skriver, foton verkar vara en stor sak. Jag har ett dilemma med min gubben som inte vill ha en fotograf hela dagen utan bara för enstaka bilder vid ceromin och några efter...och jag är så rädd att man ska ångra det efteråt..måste försöka övertyga honom på nåt sätt!!!!!

flera "värsta misstag"....????????

• TessoAnton

Dagen innan vårt bröllop fick jag "Bröllopsboken" (gästbok) av svärmor, och den glömde jag ta med mig dagen till ära... vilket var jättetråkigt eftersom det hade varit roligt att läsa vad gästerna skrivit. Men men...

• Efter 11 år är det min tur

Ja det tror jag ni ångrar! Min vän, mitt vittne följde med mig och fotade under hela sminkningen osv och fick allt dokumenterat,det blev jättefina bilder fast det inte va en fotograf...lycka till

polette skrev 2008-02-14 10:57:45 följande:
    Som en del skriver, foton verkar vara en stor sak. Jag har ett dilemma med min gubben som inte vill ha en fotograf hela dagen utan bara för enstaka bilder vid ceromin och några efter...och jag är så rädd att man ska ångra det efteråt..måste försöka övertyga honom på nåt sätt!!!!!flera "värsta misstag"....????????
  • Vidalila

mer!!!!

polette

stå på dig, ha en riktig fotograf!!

• gusjma

Ett bröllop jag varit på hade brudparet gett sina kameror, 2 st, till var sitt syskon som fuck i uppgift att ta kort under dagen och festen. Den hade varsina vänner i var sitt gäng samma uppgift. Så redan dagen efter kunde brudparet titta på massa härliga kort. Det tyckte jag var en bra idé...

Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.