Ni som ska ha Tema bröllop...
Vad ska ni ha för tema ?? Många som tar medeltidtema har jag förstått ( har själv vart på ett sådant,väldigt vackert ) men finns det andra som valt något annat ?Ni kan väl berätta så intressant att höra
Vad ska ni ha för tema ?? Många som tar medeltidtema har jag förstått ( har själv vart på ett sådant,väldigt vackert ) men finns det andra som valt något annat ?Ni kan väl berätta så intressant att höra
kläderna kommer att vara moderna men med 20tals influenser a'la Al Capone, dvs kompletteras med strutsfjäder tiara, gangsterhatt och gangster inspirerade skor till m2b. Vi har valt en italiensk resturang för att få med lite av 20talets maffia influenser. Transporten hoppas vi på att få en riktig veteranare från den tiden sedan har vi en videograf som vi hoppas kan att göra en film av bröllopet i gangster-films anda. Vi hoppas helt enkelt att med många små detaljer (tyvärr har vi inte hunnit fundera ut alla ännu, men det kommer efter hand) få ett lite annorlunda och kul stuk på det hela
NEoMA>> låter bara såå roligt. vill också se bilder sen.
vi ska ha sagotema men inte sockersöt. har valt medeltiden som period så det blir klassisk saga med riddare, prinsessor och drakar. tänk shrek
Vi ska ha musik som tema, Vi träffades genom musiken och kommer ha mycket musik under hela dagen, dekorera med anknytning till musik och ha lite "lekar" med musik
klart det kommer bilder, på min blogg (se min presentation) kommer antagligen också förhoppningsvis en snutt av bröllopsfilmen att läggas upp. Dans har vi inte funderat på ännu så vi får se vad vi hittar på där...
Klart de ok att "sno" idéen men bara om du också lägger upp bilder
Hihi vad coolt!! Älskar shrek, det är äkta kärlek
(vi hade introlåten till shrek som musikstycke i kyrkan )
OM jag hade haft ett tema skulle det vara Phantom of the opera.
Med maskeraden... ;)