• jelikr

Tråkig men...vad tycks???

När jag ser alla inbjudningar och häften här får jag ju ångest över våra...
    Alla är så fina men.... med tre barn 7,5år 5år och 9 månader och en valp på 8 veckor så har jag helt enkelt inte tid att sitta och pyssla så mycket.
    Har därför försökt göra våra trycksaker så enkla som möjligt men som ändå funkar med vårt tema som är mörkrött , vitt och murgröna.!!
    Korten är inte superbra , men vad tycker ni??
    Kan jag använda dessa eller är de jättefula??!!

• Svar på tråden Tråkig men...vad tycks???
  • Miss Blue

De är väl inte alls fula!!!!
    De är ju fiiina Varför skulle de vara sämre än någon annans??
    Kram

• Humlan66

Åhhh jag tycker dom är Fina och funkar absolut =)

Gullig hund föressten ( älskar hundar )

Lycka till

• elin och fredrik 2008

jag tycker att de är riktigt fina!!!! var stolt över dem istället!! bra jobbat! kram

• KIKKIHOLMBLAD

De är jätte fina :) Och valparna är gudomliga!

• jelikr

Tack alla!!!
    Jag har gjort det enkelt så att jag kan skriva ut allt på datorn och sen bara klistra fast på hårdare papper.
    Annars hinner jag inte.

Valpen hämtade vi i fredags när han var 8 veckor. Ska lägga in ett nytt kort på honom snart ...
    Han är jättesöt men jättebusig och biter på allt inklusive dottern...får passa honom hela tiden!!!

• Anettan73

Ser inte det fula i dom... Super fina. Väldigt rena tycker jag.
    Du ska var nöjd med dom...

Söta vovvar föresten...

• Paeonia

Jättefina! Du ska vara stolt över att du lyckats göra dom fast du har mycket att stå i.

Själv har jag beställt våra annars går stressen och mitt dåliga humör ut över båda gubbe, barn och hundar

• Dockan75

Hej,

Jättefina kort! Du ska vara riktigt nöjd tycker jag!
    Jätte gullig vovve oxå!

Lycka till med allt!

Kram

• Monken

Du har jättefina kort!! Jämför nu inte med andra, du har ju som du skrev fullt upp med annat! Vi har inte fullt upp, men har ändå väldigt enkla kort, vi tycker det är snyggast!

Svar på tråden Tråkig men...vad tycks???