hur mycket kostar forever yours kläningarna ungefär?
Hej! precis som rubriken, hur ligger de i pris?
Hej! precis som rubriken, hur ligger de i pris?
puff
puff puff
Har ingen aning men det verkar som dom är rätt dyra, lättast är väl att leta upp nån brudbutik på nätet ( svensk ) ´som säljer märket och slänga iväg en fråga
Det verkar skilja sig. Lättast är ju att maila eller ringa ett företag som säljer det märket. Här är i alla fall ett märke som säljer Forever Yours bland annat.
Du hittar dom på www.brudbutiken.com
tack för tipsen
Jag har köpt en forever yours model 38103 med champangefärgade detaljer. Jag gav 3995:- för den. Ett rimligt pris tycker jag, och jättefin!! Jag längtar till maj så man får ta på sig den.
Jag köpte en 34129 begagnad, använd en gång och kemad. Jag betalade 2500:- Kommer inte ihåg va nypris varmen jag skulle tro att den låg på 4000:-
Har oxå beställt 38103 som lif10 och den kostade 3800:- fast jag har hot pink detaljer
De ligger og mellan 3500 och 8000 där jag var och provade på Zaris i Degerfors. Dock är 10-12v leveranstid.
www.brudbutiken.com/shop/ finns beg där för 2000 kr såg jag
jag gav 2500 för min forever your. Detta va i jönköping, samma klänning kostade 4000 i stockholm.
jag har en forever yours klänning (bild finns i mitt galleri), jag betalde 3800kr för den. bra pris tycker jag.
Och jag som vill ha en 38103 i Ivory/Ivory !! Men hon sa att det inte gick få i samma färg! Det här var den ljusaste färgen sa hon..