KRIS - tips på möhippekidnappning
Ja nu är det kris bara två dagar kvar och inga som helst idéer. Hon jobbar på bensinmack och det är där vi ska kidnappa henne. Tips på idéer som inte kräver en massa poliser, brandmän eller andra
Ja nu är det kris bara två dagar kvar och inga som helst idéer. Hon jobbar på bensinmack och det är där vi ska kidnappa henne. Tips på idéer som inte kräver en massa poliser, brandmän eller andra
Lek rånare såklart.
Haha... ja men om man väljer att leka "rånare" bör man nog tänka på att förvarna övrig personal. Har hört om ett gäng med killar som skulle gå in på ett stort köpcentrum med låtsasvapen och grejer, det slutade med att nationella insatsstyrkan var på väg innan de lyckades avblåsa det hela
Jag tyckte inte heller det förslaget var bra...
(har blivit rånad på jobbet i butik)
Har tyvärr inget tips att ge om möhippan...
Min egen visste jag om datumet på,
så att jag kunde planera in den!
Har ni bestämt vad ni ska göra på möhippan?
Låt någon sätta på sig en cowboyhatt, och studsa in i macken på en käpphäst och gnägga lite, och överlämna ett brev till fröken XX. Å där i står det att hon ska hämta jackan och sätta på sig en ögonbindel(som ligger i kuvertet) och följa med manneen/kvinnan ut till en väntande bil... där ni redan sitter i såklart...
Jag tycker det är gulligt att bara komma inklammpande allihop och gärna när hon har kunder så hon får synas lite
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-02-06 19:33:03 följande:
man kan sätta på en socka på luren så förvrängs rösten asbra =) man låter inte alls som man brukar!