• Fröken Camie

Har någon några tips var man kan köpa förlovningsringar online?

Hej!
    Jag och min pojkvän hittade för ett tag sen en sida där man kunde köpa förlovningsrinar för ett väldigt bra pris, online. Men nu hittar vi det inte igen. Snälla, ge alla tips ni kommer på. Vi skulle vilja beställa shalins romantik, 210-6...och priset låg på denna sidan runt 1900kr bara, för kvinnans!Hör gärna av er!

Fröken Camie

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 16:35
    Hej och tack för alla tips! Jag blev medlem i måndags och har reda fått en massa tips av er...trodde aldrig det skulle gå såhär snabbt!

Jag gick in på guldgruvan och de hade det bästa priset...jag ringde dem och de sa att det var fel bild till art nr. och att det är schalins romatik 210-6 som gäller. Gravyren ingår oxå...så de är de absolut bästa när de gäller priser...

Tack tack!

/Fröken Camie

• Svar på tråden Har någon några tips var man kan köpa förlovningsringar online?
  • Waersta

finns fler om du googlar.

• Helges Älskling

Dom där ringarna är jag oxå inne på och jag tror att jag kollat igenom alla sidor som man kan tänka sig *S*
    Bästa pris på nätet på Schalins 210-6 som jag hittat är 2170 tjej) och 2400:- (kille) på Åhmans guld.
    Näst bäst på just den ringen och på många andra modeller faktiskt bäst pris är Nordstansguld.
    Lycka till!

• hjartan

www.guldgruvan.se 2095 tar de där. Står bara ett pris, men jag vet inte om det gäller både hans och hennes.

Har själv beställt min ring därifrån men inte fått den än.

• Helges Älskling

Ja det var ju ännu billigare! :)
    Men..den ser väldigt olik ut på bilden..

• hjartan

Ja jag håller med dig att det inte såg likadant ut. Men numret är ju det samma så det borde vara samma ringar. Ring och prata med dem om du är osäker.

De undrade om min gravering och då ringde de upp mig. Men jag har ju inte fått min än så jag kan inte säga något mer om dem.

• Nymåne

Förresten så vet jag inte om de har ringen ni söker, men du kan ju kolla!

Svar på tråden Har någon några tips var man kan köpa förlovningsringar online?