• snippy 19juli

brudar 19 :juli 2008

någon som delar samma dag som jag??? e bara så nyfiken=) kram kram

• Svar på tråden brudar 19 :juli 2008
  • mrsD

jao då, e lite bakis idag, men d botas snart me en pizza!

Hur går planerna?

• Waersta

Stackars dig. Allt är bara bra.. det står lite stilla i planerna. Inbjudningarna är snart på väg. Själva?

mrsD skrev 2008-02-11 09:53:27 följande:
    jao då, e lite bakis idag, men d botas snart me en pizza!Hur går planerna?
  • mrsD

jorå, vi har skickat inbjudningarna, i måndags fick gästerna dem=) Annars står d ganska still.. väntar på att vi ska få en lucka i almenackan så vi kan åka t lysekil o titta på lokalen, träffa konditorn, cateringen osv..

Smygkikade på din klänning när du fick den, den va ju ursnygg!
    Va d lillsessan?

• Waersta

Lillsessan som gjort min bakelse! Underbar!

mrsD skrev 2008-02-11 10:03:15 följande:
    jorå, vi har skickat inbjudningarna, i måndags fick gästerna dem=) Annars står d ganska still.. väntar på att vi ska få en lucka i almenackan så vi kan åka t lysekil o titta på lokalen, träffa konditorn, cateringen osv.. Smygkikade på din klänning när du fick den, den va ju ursnygg!Va d lillsessan?
  • mrsD

beställde min från henne oxå, e huuuur nöjd som helst!
    Nu vill man mest prova den hela tiden *s*

• Waersta

Det värsta är att jag har gått upp några kilon så jag vet inte om den passar nu. Måste ta tag i det här nu.

mrsD skrev 2008-02-11 10:05:29 följande:
    beställde min från henne oxå, e huuuur nöjd som helst!Nu vill man mest prova den hela tiden *s*
  • mrsD

hehe, jag måste se till att jag inte går ner för då kommer snörningen försvinna..
    man kanske borde beställt någon centimeter mindre..
    om d e som alla säger, att man går ner mycke sista veckan..
    men Hell, jag vill kunna äta på mitt bröllop!!

• Waersta

Hoppas verkligen att det stämmer för som det är nu så får jag inte på mig den.

mrsD skrev 2008-02-11 10:08:50 följande:
    hehe, jag måste se till att jag inte går ner för då kommer snörningen försvinna.. man kanske borde beställt någon centimeter mindre.. om d e som alla säger, att man går ner mycke sista veckan..men Hell, jag vill kunna äta på mitt bröllop!!
  • Pyron

Har alla skickat inbjudningarna?
    Jag har precis bestämt hur mina ska se ut.
    Nu ska jag sätta mig och göra dom oxå.

• Yrvädret

Vi gjorde klart våran första inbjudan igår. Men det kommer nog att ta ett tag att få klart alla. Vi kommer nog behöva göra ca 80 st. Det blev lite fel också för papperet vi köpt gick inte att skriva ut på så vi fick skriva ut på vanligt papper, färga det i te (i badkaret), torka dem, klippa ut dem, elda runt sidorna och sedan klistra dem på rätt papper... så det blev ju lite extra jobb. Men men, tycker att får man iväg dem till sista fenruari så borde det vara lungt. Tror ni inte? De viktigaste personerna är väl redan införstådda i vilket datum de inte ska boka upp på annat;)

Svar på tråden brudar 19 :juli 2008