Inlägg från: Vampyren |Visa alla inlägg
  • Vampyren

    Fler som gifter sig Nov -08 ???

    Eller är vi ensamma?

  • Svar på tråden Fler som gifter sig Nov -08 ???
  • Vampyren

    Skoj att det är någon mer än vi i Nov. Hur långt har ni kommit planeringen?

  • Vampyren

    Vi har fixat datum, kyrka, festlokal, präst, catering, tolk,tänkt på vilka musiker vi vill ha, men inte frågat dem än, skrivit lista på vad våra kompisar ska få hjälpa till med och kollat upp vem vi ska hyra tallrikar av, så vi slipper diska dem. I helgen ska vi göra våra inbjudningskort. Sen ska de första skickas ut så snart som möjligt. De ska nämligen också till utlandet. Har just nu en klänning hemma, men tror inte att det är den jag vill ha. Ska kanske prova lite andra klänningar nästa vecka.

  • Vampyren

    fejs ni är utei god tid! Låter som att ni har allting klart! Vart kommer era utländska gäster ifrån?

  • Vampyren

    Idag köpte jag brudklänningen och skor =). Ska hämta den på måndag! Har fortfarande inte fått iväg inbjudningskorten till böllopet :S Borde få iväg dm snart...Sen har vi ändrat datum rån den 22/11 till den 8/11. Men nu är det spikat. Just nu väntar vi på prisförslag fån cateringen.

  • Vampyren

    Oj va mycket stavfel det blev i mitt förra inlägg. Så går det när man skriver fortare än vad man tänker :D Tänkte bara tillägga att det var inbjudningskorten till Tyskland jag inte har fått iväg som jag borde..

Svar på tråden Fler som gifter sig Nov -08 ???