• AllStared

    080726 Brudar?!

    Jag skulle gärna vilja veta hur många andra som gifter sej 26/7 i sommar.

    Kul att se hur populärt datum man har och vad ni andra brudar tänkt göra av eran speciella dag...

    Hoppas på svar... :)

  • Svar på tråden 080726 Brudar?!
  • AllStared
    Anettan73 skrev 2008-04-14 11:25:35 följande:
    Det går framåt.Var hos frissan i lördags o gjorde provuppsättningar....
    oh härligt. :)
    har du bilder på hur du tänkt dej?
  • Anettan73

    Ja men jag e på jobb nu. Ska se om jag kan lägga in det sen i kväll. Om jag inte hittar en gammal här på jobb. Vi borde ha nån här med tanke på att man jobbar på en radio/tv/mobil/vitvarubutik

    Hi hi hih i

  • fru Bruhn

    Åh va kul att du prövat uppsättningar. Jag ska inte till min frissa förän den 2 juli. Känns som 100 år dit.


    Anettan73 skrev 2008-04-14 11:25:35 följande:
    Det går framåt.Var hos frissan i lördags o gjorde provuppsättningar....
  • Anettan73

    Har lagt in provuppsättningen nu. Nu spraya och plattade och allt där till inte frissan utan detta är på må få på ett ungefär...

  • AllStared
    Anettan73 skrev 2008-04-14 21:35:15 följande:
    Har lagt in provuppsättningen nu. Nu spraya och plattade och allt där till inte frissan utan detta är på må få på ett ungefär...
    Fina! :)
  • Anettan73

    hi hi hi hi hi. Ja jag såg det. HEeeel sjukt!!! Inte klokt vad tiden går!!!

  • Anettan73

    Hmmm Jag står och fundera på vad jag ska fixa härnäst till bröllopet. Står helt stilla.

  • Anettan73

    Vet bara att vi måste boka in en helg med att åka över till Tyskland. KUL!!! Ska handla tic tac till favors där hade jag tänkt...

  • Anettan73

    Så ja nu är solist till kyrkan fixad... Ännu en sak att bocka av. Imorrn bär det av till Stoff o stil på Svågertorp för att köpa tyll mm mm. Så jag har det till dukningen

    Sen är allt färdigt till det med förutom Tictacsen som jag vill ha... Men det köper vi i Tyskland..

Svar på tråden 080726 Brudar?!