• Moonlightshadow

Höstbröllop

Jag kan tänka mig att det är fler än vi som gifter oss på hösten. :) Är lite nyfiken på vad ni har för fägtema, hur kommer ni att som borddekoration?
    Vi har vinrött o beiget som färgtema o som bordsdekorationer tänkte vi ha rönnbär o nypon.

• Svar på tråden Höstbröllop
  • Tutik och Prasart

jag ska gifta mig i sept och det är väll tidg höst kan man väll säga.
    tema på färg kommer att var grönt och vit.
    Mäst för att jag gillar grönt och sen passar vi rätt bra.
    bodsdekorationer hade jag tänkt mig att ha långa rankor med murgröna. både i buket och på bord.
    Så allt kommer i stot sätt gå i grön. Mörk grönt.

• Kallt kaffe

Vi ska gifta oss på hösten om vi inte ändrar oss (ska ha utomhusvigsel på ett speciellt ställe). Vill inte frysa ihjäl och så vet jag inte om de tillåter vigslar där så sent i september.

Men iaf så ska vi ha mossgrön och créme med inslag av djupt mörkröd och silver. Bordsdekorationerna funderar jag på och det blir nån av mina galna idéer som kommer bli så bra! Sen massvis med ljus.

• Aspera

Jag ska gifta mig i september och våra inbjudningskort kommer gå i grönt och skimmrande guld. (se kortdesign.se)Blommor hade jag tänkt i höstfärger så orange, rött och grönt blir det nog. Är inte så förtjust i gult så jag hoppar nog det. Eventuellt lite röda bär.

• Fröken förväntan

Här är en septemberbrud till som tänker nyttja naturens alla resurser för att dekorera... det finns ju så mycket fint på hösten:
    rönnbär
    snöbär
    mininypon
    mossa
    ekollon
    lövgrenar

Vi har inget direkt färgtema men våra inbjudningar är klädda i linnetyg (linnefärgat) med grön inlaga och det kommer även festprogrammen att vara, sedan kommer vi att ha ljusstakar i guld (se mitt galleri)... så då blir väl färgtemat linnefärgat, grönt och guld. Gillar också orange rosor så det kommer nog dyka upp någonstans.

Är det någon mer än jag som gillar det naturen kan skaka fram och lite mer vilda dekorationer så kolla in den här bloggen... finns så mycket vackert: blomsterverkstad.blogspot.com/

• Höstbrud 2008

Vi ska ha champagne och choklad som tema...föll sig som naturligt. Brunt är ju också höstigt och vi liksom fröken förväntan skall använda oss av "naturens resurser"

• äckling

Jag hade tänkt vitt, silver och lime, men har just kommit på att det ju är höst o inte vår när vi gifter oss .
    Porslinet i lokalen har en brun rand (fy-ser ut som skolmatsal) och stolarna är brun plast, så nu tänker jag vitt, brunt och nåt mer. Skulle silver gå? Det är tveksamt va? Kanske struntar i färgtema på allt utom trycksakerna som kan vara enhetliga. Mycket att bestämma...

• 20081011

Gifter oss i oktober, våra färger blir, Brunt,orange och vitt! Vita dukar,Bruna löpare och oranga dekorationer!Inte kommt så mycket längre....

Svar på tråden Höstbröllop