• Kicki o Jocke

Var hittar man billiga pärlor?

Jag har tänkt göra pärl-girlanger som bordsdekoration, där man trär pärlor på ståltråd och antingen lägger på borden eller surrar runt blockljus. Var kan jag hitta pärlor (material-glas eller plast-spelar ingen roll) till ett överkomligt pris? Tycker att de flesta jag hittar är ämnade till smycken och kostar över 100 kr för bara en liten påse!

• Svar på tråden Var hittar man billiga pärlor?
  • DetOrdnarSig

Någon speciell säljare på ebay ni kan tipsa om?

• lindahallman

jag ska oxå göra liknade dekorationer. jag ska ha pärlor som ser ut som sötvattenspärlor men är fejk. var hittar man billiga sådana? jag kollade panduro men det kostade 50 spänn för typ 10 stycken å de tyckte jag var lite väl mycket med tanke på att jag behöver rätt många sådana paket isf..

HJÄLP!!

• hannapanna2008

jag har köpt olika storlekar från www.stoffochstil.se
    bla använt till inbjudningskort och även runt ljus trätt på metalltråd

• lindahallman

JA!!! på bägge ställena va de skitbilligt om man jämför. TACK!!! =)

• lindahallman

finns de fler ställen? andra som vet några kanske? =)

• Tjinglan

Bor man i, eller har vägarna förbi, Stockholm finns det en pärlaffär i Gallerian inne i city. Kollade på Pärlgrossisten, och deras priser på de små glaspärlorna var i alla fall samma som inne i Gallerians affär!

• lindahallman

fin! nu hitta ja lite mer =)

• tolonta

Ligger under Glaspärlor - Vaxade glaspärlor

• 121

Tipsar också om www.pagoni.se Billiga pärlor av fin kvalite' och dessutom fraktfritt, minta ordervärde är 40 kr och det kommer man ju lätt upp i.

Svar på tråden Var hittar man billiga pärlor?