• T hjärtar M

Ville bara hälsa på er =)

Jag är helt ny på denna sidan och ville bara heja

Jag är tillsammans med en kille som jag firar 6 år med den 29 Mars. Vi planerar nu att förlova oss och ska om 2 veckor börja titta på ringar.

Har ni någon bra länk till sidor med förlovningsringar vill jag gärna kolla in dom.

Ha det bra

• Svar på tråden Ville bara hälsa på er =)
  • Mirri

Välkommen hit får jag väl säga då, jag som börjar känna mig lite gammal här men ändå inte varit med hälften så länge som många veteraner på sidan Grattis till den stundande förlovningen! Vart ni ska titta på ringar beror väl på vad ni vill ha helt enkelt. Vad är ni ute efter?

• nikan

Hej hej,är oxå "ny" här.. vi har skaffat förlovningsringarna men pojkvännen vill överraskningsfria....så han har tagit hand om ringarna......Vi satsade på titan och köpte dom på nätet på titanringar.com Ursnygga(tycker vi ).

• Joji

Välkommen, hoppas du ska trivas här!

• nikan

tack Lär väl hänga här ett tag med tanke på att det tog 4 år att bestämma förlovning lär det väl dröja lika länge tills han vågar sig på ett bröllop.

• Blomsterbrud

Välkommen hit och lycka till...

• T hjärtar M

Tack för ert välkommnande

Har lagt in en bild på ringarna det verkar luta mog i allafall

• Jessica o Daniel

T hjärtar M skrev 2008-02-04 22:17:09 följande:

Tack för ert välkommnande Har lagt in en bild på ringarna det verkar luta mog i allafall
    ser tyvärr inga bilder.
  • T hjärtar M

Sådär nu är det fixat

• October08

Jag är också ny här! Vi bestämde att vi skulle gifta oss för 1,5 år sedan och ska slå till i oktober i år, har fortfarande inte hittat några ringar, vet inte ens om vi vill ha rött eller vitt guld...

• T hjärtar M

Välkommen hit du med

Grattis till kommande giftemål

October08 skrev 2008-02-05 09:46:13 följande:
    Jag är också ny här! Vi bestämde att vi skulle gifta oss för 1,5 år sedan och ska slå till i oktober i år, har fortfarande inte hittat några ringar, vet inte ens om vi vill ha rött eller vitt guld...
Svar på tråden Ville bara hälsa på er =)