• Isifer

Herrekipering

Finns det verkligen bara Steens herrekipering som har ett stort utbud och uthyrning av festkläder för herrar i Stockholm??? Varför hittar jag inget annat, jag håller på att bli tokig. Inte för att det egentligen är något fel på Steens men vi behöver testa fler alternativ.

I övrigt hittar jag bara bröllopsbutiker och där är utbudet för killar minst sagt undanskuffat för alla brudklänningar. Inget alternativ med andra ord.

Hjälp någon

• Svar på tråden Herrekipering
  • Nissalisa

Hej Isifer,
    Jag vet det är verkligen ett torftigt utbud för våra kära killar. Tacka vet jag Uppklädd - Eneroths Ekipering. Där hittade vi min blivandes kläder och till skillnad från andra bröllopsbutiken har dem endast herrkläder och väldigt snygga annorlunda sådan med. kolla in deras hemsida www.uppkladd.se
    Lycka till!

• Fållan

Vi tar också kläder ifrån www.uppkladd.se supergoa är de två ägarna Martin o Anna Eneroth. Man kan även köpa sina plagg om man hellre vill det.

• Isifer

Japp, det ser verkligen jättetjusigt ut. Min blivande blev väldigt förtjust i sånna där Nehrus så vi måste nog ta och prova en sån på honom. Vi har nu bokat tid där så får vi hålla tummarna för att det ser bra ut. Lägger upp lite bilder sen om jag får möjlighet.

Tack för tipset!

• hondafreak

Min sambo ska ha en sån i guld-nougat fast då heter den frock-coat och väst i samma sen syr jag plastrong i vinrött för att matcha mina rosor. Bestmannen ska ha samma. Jättesnyggt !

• Isifer

Ja kära vänner, nu är det klart och utvalt. Ni kan se en bild i mitt galleri på en glad brudgum i Nehru och väst. Han blev jättenöjd och jag tycker han ser helt enkelt strålande ut. Servicen på Uppklädd var jättebra, tjejen som hjälpte oss var otroligt trevlig och det tog inte lång tid för oss att hitta rätt.

Svar på tråden Herrekipering