• Karro

Glitters löshår

Undrar om det är bra och verklighetstroget?
    Det ser ju fint ut på deras hemsida. Men jag har ingen butik i min stad, så jag kan inte titta på det.

• Svar på tråden Glitters löshår
  • Madde

Jag har en "hästsvans" som jag köpte på Glitter för 2 år sen, jättefin tycker jag att den är, OK, det är inte riktig frisörperukskvalié men jag tyckte att den var bra.
    Satte bara upp mitt eget hår i en hästsvans och fäste sedan klypan i den, satt kvar hela dagen på danstävlingen utan problem så jag kan rekommendera det.
    Det bästa är väl om du kan få tag i en som ligger vid "din" hårfärg, då ser det bara blankt och glänsande ut.

Hoppas att det var till någon hjälp.

• Anonym

Tror att glitters löshår kan se lite "billigt" ut. Björn Axen extension tycker jag ser finare och mer naturtroget ut, lång kostar ca 550:-.

• Påskbrud

Jag ska köpa äkta löshår på TajMahal (www.tajmahal.se/)för ca 600:-.
    Glitters löshår är syntetiskt och kan därför inte lockas. Om man ska sätta upp håret eller kan nöja sig med befintliga lockar fungerar det nog med syntetiskt hår.

• Cinderella

Har ett löshår från Glitter som hållit i typ 2 1/2 år. Nu bäörjar det bli lite slitet. Priset var cirka 250 kr. Väldigt många har trott att det var mitt eget hår.

• dmf

JAg hade löshår från glitter och i och med att frisören färgade mitt hår efter löshåret och gjorde så snygg uppsättning såg det kalasbra ut..inte ett dugg billigt.

lycka till

• Jenna

Jag hade löshår från glitter i min uppsättning och det var jättefint, såg inte billigt ut och fick mycket beröm.

• portos

var ligger glitter affären?

Svar på tråden Glitters löshår