Glitters löshår
Undrar om det är bra och verklighetstroget?
Det ser ju fint ut på deras hemsida. Men jag har ingen butik i min stad, så jag kan inte titta på det.
Undrar om det är bra och verklighetstroget?
Det ser ju fint ut på deras hemsida. Men jag har ingen butik i min stad, så jag kan inte titta på det.
Jag har en "hästsvans" som jag köpte på Glitter för 2 år sen, jättefin tycker jag att den är, OK, det är inte riktig frisörperukskvalié men jag tyckte att den var bra.
Satte bara upp mitt eget hår i en hästsvans och fäste sedan klypan i den, satt kvar hela dagen på danstävlingen utan problem så jag kan rekommendera det.
Det bästa är väl om du kan få tag i en som ligger vid "din" hårfärg, då ser det bara blankt och glänsande ut.
Hoppas att det var till någon hjälp.
Tror att glitters löshår kan se lite "billigt" ut. Björn Axen extension tycker jag ser finare och mer naturtroget ut, lång kostar ca 550:-.
Jag ska köpa äkta löshår på TajMahal (www.tajmahal.se/)för ca 600:-.
Glitters löshår är syntetiskt och kan därför inte lockas. Om man ska sätta upp håret eller kan nöja sig med befintliga lockar fungerar det nog med syntetiskt hår.
Har ett löshår från Glitter som hållit i typ 2 1/2 år. Nu bäörjar det bli lite slitet. Priset var cirka 250 kr. Väldigt många har trott att det var mitt eget hår.
JAg hade löshår från glitter och i och med att frisören färgade mitt hår efter löshåret och gjorde så snygg uppsättning såg det kalasbra ut..inte ett dugg billigt.
lycka till
Jag hade löshår från glitter i min uppsättning och det var jättefint, såg inte billigt ut och fick mycket beröm.
var ligger glitter affären?