• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Bluebride

jag kan inte heller, vi får gäster

• Isifer

som sagt, jag jobbar så jag har svårt att dyka upp. Om ni sitter kvar till sent så kanske jag hinner förbi efter jobbet. Slutar 16.00

• matteve

Haha, måste berätta!! Jag satt och tittade på Rapport ikväll, å de hade ett inslag om den iranska medborgarrättskämpe som fick Olof Palmes pris, men som blev stoppad att resa ut från Iran. Iaf, det hölls en presskonferens, där hennes syster fick mottaga priset - och allt hölls i vår middagssal!! Swedenborgssalen på van der Nootska palatset! Jag blev helt paff "Där ska vi ha middagen å dansa ju"! Så fin!!! Kul eftersom mamma å pappa inte sett salen innan

• Godisråttan

Vad kul det ska bli imorgon tjejjer!

• Liten liten kanin

Å jag längtar tills imorrn! Har jobbat till sent hela veckan å varit helt asocial. Ska bli så skönt att babbla bröllop över en god kopp kaffe (å kanske en jättekladdig bakelse!!!).

Just nu håller vi på och försöker få ihop kvällens hålltider på ett ungefär. Inte lätt!!! Vårt toastmasterpar är i Afghanistan å kommer hem en sväng i slutet på mars å då ska vi prata ihop oss å då måste ju jag å m2b ha nån slags plan klar.

• Helena Johansson

Ja, det ska bli jättekul att ses i morrn! Tur att stället inte är så stort så att det inte blir så svårt att hitta er.. Ni får spana efter en förvirrad brunett Kram på er

• Godisråttan

vart på kungsgatan ligger nr 37?Nära sveavägen eller stureplan?

• Helena Johansson

Nära sveavägen.. På höger sida om du kommer från Hötorget och konserthuset hållet

• AllStared

kl 14.00 lördagen den 8:e på Espressohouse på Kungsgatan 37.

Liten liten kanin
    Helena Johansson
    ohlala
    matteve (kommer vid 15-tiden)
    Godisråttan
    Lilla My (om jag inte är sjuk)
    AllStared

• ohlala

great att du kommer allstared! det skall bli jättekul att träffa er andra med! the more the merrier!!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar