Inlägg från: Helena Johansson |Visa alla inlägg
  • Helena Johansson

    Stockholmsbrudar

    Jaaaa, vill också fika snart igen! Början av april blir toppen. Helg eller vardag, vad passar er bäst?

    Liten liten kanin: håller tummarna för att du itne blir sjuker

  • Helena Johansson

    Jag kan den 2:a men inte före kl 17.. Så är det alla vardagar tyvärr..

  • Helena Johansson

    Liten liten kanin: Stackare! Kan vara det värsta, att vara magsjuk.. bläää. Skönt att du är på bättringsvägen iaf

    Ska vi ta fikan den 2:a kl 17 då? Funkar det?

  • Helena Johansson

    Hej på er! Någon som har nåt bra tips på DJ som inte kostar skjortan? Vi har all utrustning på plats i lokalen men behöver någon som DJ:ar Alla tips mottages tacksamt

  • Helena Johansson

    Hej på er! Jag har ju aldrig varit med på Frapinos.. Hur hittar jag dit?

  • Helena Johansson

    Hittade på nätet... så jag tror att jag hittar dit! Va mysigt det ska bli! Ses i morrn! Kram

  • Helena Johansson

    Tack själva för igår! Lycka till nu Godisråttan med kläderna idag (eller på lördag )

  • Helena Johansson

    Hej på er! längesen vi skrev ngt nu.

    Matteve: Va härligt det låter att det börjar ordna sig med bostad och allt (tror att du var jättefin i din blåa blåsa på bröllopet och välkommen hem också!

    Godisråttan: Va skönt att det löste sig med kläder till killen och att jobbet är lika bra som du trodde! Vad gäller snax har vi inte tänkt ha något alls tror jag (det är ju så mycket mat, tårta och annat så jag hoppas att folk kommer att vara tokmätta . Nötter kan ju vara lite känsligt i vilket fall eftersom många är allergiska. Fazer mint är ju sååå gott så det tror jag kommer bli super

    Liten liten kanin: låter som ett fantastiskt besök i Uppsala.. Själv ska vi på vigselinformation i kyrkan på lördag! Ska bli jättekul att träffa andra stirriga blivande brudpar..

    Idag har jag stämt av med salongen där jag och mina tärnor ska göra oss i ordning, bli sminkade och fixa håret och det känns toppen. Passade på att boka in en provsminkning på en fredag några veckor innan också så att jan kan utnyttja att jag är lite extra snygg efteråt, hi hi..

    Stor kram till er alla!

  • Helena Johansson

    matteve: jag får samma felmeddelande.. måste vara nåt med nån brandvägg eller nåt? Vill ju också kika

  • Helena Johansson

    Min dator verkar störd.. jag kommer inte in via google heller så nu ger jag upp. Tror att de är jättefina och att dina tjejer kommer att uppskatta din gest massor!

  • Helena Johansson

    Välkomna ni nyingar! Kom gärna med oss och fika på onsdag (23:e) nästa vecka om ni vill!

  • Helena Johansson

    Mysigt som vanligt, härligt att kunna sitta ute fram till 19.30 . Som sagt nästa gång är det vin och picnic.. Mums!

  • Helena Johansson

    Oj, här har det hänt grejer sen jag var inne och läste sist

    AllStared: GRATTIS!!! Åhh va kul och mysigt. Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra

    Godisråttan: Good luck! Tycker som sagt också att du är jättefin som du är men huvudsaken är ju att du är nöjd...

    Liten liten kanin: Jag gillar restaurang Kungsholmen, speciellt nu när det är fint väder och man kan sitta på Pontonen. Lite dyrt men helt klart värt det

    Ja ja nu är det snart helg och jag är gräsänka så det blir tjejmiddagar och bruncher i solen för hela slanten. Var och bestämde tyg till klänningen i går och Marielle som ska sy den skissade upp hur jag ville ha den. Känner mig mer än nöjd. Hon kommer dessutom att sy den nu innan sommaren så nu längtar jag massor.. Vill ha nuuuuuu!

    Sen hade jag min första bröllopsdröm i natt.. Inget funkade, vi hade ingen ring och allt var helt hysteriskt Ha ha..

    Kram på er och trevlig helg i soooolen!

  • Helena Johansson

    Isifer: Härligt med massa folk! Vad gäller behandlingar tycker jag att du ska göra en ordentlig anisktsbehandling typ 2 veckor innan och sedan en lättare uppfräschning någon dag innan. Om du ska vaxa, se till att göra det ca 1 vecka innan så att det röda hinner lägga sig Men är din kompis hudterapeut har ju hon stenkoll.. Härligt med massa behandlingar i alla fall

Svar på tråden Stockholmsbrudar