• grabbarna

klänning till 15 årig tjej

funderar på om jag ska fråga min brorsdotter om hon vill gå in tillsamman med våra barn, vet inte om hon vill men jag funderar på vad hon kan tänkas ha för kläder..inget jätteuppklätt men nog vore det skoj om hon har klänning eller kjol i alla fall...våra barn ska ha klänningar men inga prinsess saker...

var kan man hitta kläder som kan tänkas passa?tänkte att jag skulle kunna ge lite förslag och även hjälpa till att betala om hon nu skulle vilja vara med men dom får ändå inte kosta huuur mycket som helst

• Svar på tråden klänning till 15 årig tjej
  • Thailand 08

En fin lånklänning som matchar

• grabbarna

jaaaa är inte helt säker på att hon skulle acceptera en långklänning dock..är nog mer inne på en lite kortare, fin men ändå en blanding av söt och tuff..inte alls någr stora krav nädå

• Thailand 08

Köpte en jättefin till min tös i julklapp på Lindex,lite längre än knäna.Grått/svart och med tyll underkjol

• Thailand 08

annars så finns det ju massor med fina klänningar på Tradera...

• grabbarna

ja nåt sånt som står ut lite kan nog gå bra,lite rockigt eller vad man ska säga ska kolla där tack man kollar ju inte på ungdomsavdelningarna annars så jag har noll koll

• Thailand 08

Den hon fick i julklapp var både tuff o söt på sammagång.Sen gick hon o köpte en på HM som var änu finare.Men helt svart.inte så lämpligt på bröllop!

• Thailand 08

Föresten...vad har ni för färg tema?

• grabbarna

vi ska ha vitt och vinrött med svarta detaljer (sambon gillar svart den kosntoga männsikan *s*) så nog skulle hon få ha en svart kjol/klänning om hon vill om hon tar en vit bolero eller nåt till.

• Balinda

det är super modernt och helrätt att ha svarta brudtärnor!! inget konstigt med det :)

• Neri05

www.emiliasdresses.com/aftonklänningar-fed011-p-409.html
    Jag kmr ha den mittenklänningen till min 13 åriga dotter som ser ut som 15..kanske nåt du är ute efter?den är otroligt vacker o det vill väl tjejerna vara?

• Neri05

Äsch...fick inte till det m länken! gå in på min sida o kika på klänningen,den är svart m rosa sidenband men min dotter kmr ha svart m vita sidenband :)

• grabbarna
    Neri05 skrev 2008-01-25 21:33:21 följande:
    Äsch...fick inte till det m länken! gå in på min sida o kika på klänningen,den är svart m rosa sidenband men min dotter kmr ha svart m vita sidenband :)
    den var jättesnygg
Svar på tråden klänning till 15 årig tjej