• Jessica o Daniel

Passar de här?

Passar dessa skor o ha på mitt bröllop??
    bilder finns i mitt galleri.

• Svar på tråden Passar de här?
  • Jessica o Daniel

ingen som tycker något?

• Vampyren

Jättefina skor. Perfekt till ett sommarbröllop. Hade själv kunnat tänka mig dem, men ska gifta mig till vintern och då kommer jag frysa om fossingarna =)

• Jessica o Daniel
    Vampyren skrev 2008-01-24 19:21:17 följande:
    Jättefina skor. Perfekt till ett sommarbröllop. Hade själv kunnat tänka mig dem, men ska gifta mig till vintern och då kommer jag frysa om fossingarna =)
    hehe,ja o vi ska ju gifta oss på sommaren så då passar de bra.
    stövlar passar nog bättre för dig då.
  • Jessica o Daniel

det faktiskt mina studentskor som jag hade när jag tog studenten 2005. tydligen så är de inte ute än. så då ska jag nog ha dem på mitt bröllop oxå.

• lycklig78

Verkligen jättefina. Såna kan jag tänka mig med! Vart har du köpt dom? Nån kedja?

• lycklig78

Ok, där hade jag svaret

• Jessica o Daniel
    lycklig78 skrev 2008-01-24 19:27:28 följande:
    Verkligen jättefina. Såna kan jag tänka mig med! Vart har du köpt dom? Nån kedja?
    Jag har köpt dem på wedins.men det är ett par år sen nu. hade dem på min student,som ja skrev längre upp.
  • varanusX

dom är jättefina! Man ska aldrig slänga kläder eller skor, man vet aldrig när de kan komma till hands!

• matildaochniklas

Jättefina! Dom kan du absolut ha!

• bruden08

Ja de kan du ha de ser ju precis nya ut

• jennysnartfru

jättefina. bra när man kan återanvända

• järvedsullis

perfekta skor och dessutom är dom ju använda också, så du behöver inte gå in dom!

• Waersta

Fina skor! Själv kan jag inte ha med så smal klack eftersom vi gifter oss utomhus.

• Jessica o Daniel

Jo de e nästan nya,använda dom inte alls länge på min student,fick ju tyvärr skavsår,så de e därför ja inte e riktigt säker på att ja vill ha dem p bröllopet,tänkt om ja får skavsår igen..hmm..men kan ju köpa några platta skor som ja kan byta till senare på kvällen isåfall! jag tycker ju dom e så fina..o ja provade o gå i dem inne i lägenheten o de skavde inte då iaf,men de kanske e önsketänkande...!

• matildaochniklas

Du hinner nog gå in dom ordentligt innan bröllopet och så får du väl testa med olika plåster eller inlägg. Det blir säkert bra!

• Jessica o Daniel
    matildaochniklas skrev 2008-01-25 20:05:29 följande:
    Du hinner nog gå in dom ordentligt innan bröllopet och så får du väl testa med olika plåster eller inlägg. Det blir säkert bra!
    hehe,japp,får plåstra ordentligt annars,tur att skorna inte syns så jättebra under klänningen..hihi!!
Svar på tråden Passar de här?