Ska ni göra hela festhäftet själv??
För när min syster gifte sig fick inte hon se häftet alls
Men eftersom jag är häft experten i familjen vill jag gärna göra den själv.
Men min familj tycker inte att jag ska göra det
Hur gör man då??
För när min syster gifte sig fick inte hon se häftet alls
Men eftersom jag är häft experten i familjen vill jag gärna göra den själv.
Men min familj tycker inte att jag ska göra det
Hur gör man då??
Enkelt: Du gör som du vill!
Jag (med hjälp av maken) gjorde större delen av häftet själva. Vi fick lite höjda ögonbryn från vänkretsen tror jag, för det vanligaste bland våra vänner är att ngn annan gör häftet. Vi "lejde bort" några sidor i häftet som vårt värdpar fick fixa med, så att en del blev en överraskning iaf. Men då fick de ju först se resten av häftet så de visste stilen på det hela osv.
Vi låter toastmastern och toastmadamen ordna festhäftet, förutom designen och gästpresentationen.
Vi gör hela vårt festhäfte själva =))
Ja jag tänker nog göra allt själv också.
Det är ju min/vår dag så vill ju ha det som vi vill.
de ska få göra dukningen. Men jag ska köpa dekoratinerna och beskriva hur jag vill ha det.
Lyssnar dem inte då blir jag inte lite rosen rasande.
Skönt att få lite olika synpunkter ibland
har aldrig ens reflekterat över att man inte "ska" göra det själv. jag vill inte att vårt värdpar/toastmatsers ska få för mycket att göra för om det blir dom vi frågat ska dom hjälpa oss med lite smått och gott hela vägen, dom blir lite av bollplank
Vi gör dom själva!!
Vi ska göra tillsammans med min syster och hennes kille. Vi kommer göra gästpresentationerna och det andra får vi se hur det blir med.
När jag var Toastmaster åt min bästa vän gjorde jag häftet! De vet att jag älskar sånt, och vi känner varandra väldigt väl...
Men nu, när det är min tur så vill jag göra häftet själv, tillsammans med min m2b! Fast, jag kommer nog att låta våra toastmastrar göra några sidor, kul att bli överaskad också!
Tycker man ska göra som man själv vill!