placeringskort
Någon som har tips på enkla billiga placeringskort som man skriver själva? Bokhandeln har kanske eller har någon fler ideer?
Någon som har tips på enkla billiga placeringskort som man skriver själva? Bokhandeln har kanske eller har någon fler ideer?
Det kan du enkelt göra själv. Köp lite finare och kraftigare A4 som passar in i ert färgtema. Skriv ut placeringskorten på datorn och skär/klipp sedan ut placeringskorten. Enklaste typen är väl ett dubbelvikt kort där namnet står på ena sidan.
www.brudobrollop.se/
här har de fina hjärtan som man hänger på glaset. sådana ska vi ha!
Bra ide men jag kan inte skära och klippa saker rakt om det så gäller livet haha...
dom som hänger över glaset verkar fina, supergulligt att vika servetten som ett hjärta också :)
på panduro har dom enkla dubbelvikta, vita med guldkant
Vi hade framsidan på festprogrammet som placeringskort.. en liten lapp där på med namn.
Någon som har tips på ovanliga placeringskort?
www.brollopstorget.se/Forum-1-32/m2642345.html
En "gammal" tråd om placeringskort, kanske hittar du några tips där?
Tror att våran lösning passar in här :)
Vi har köpt 110 st små fotoramar 5x5x3cm, målat dem ljusblå (enligt färgtemat). Nu återstår bara det massiva arbetet att hitta bra bilder på alla gäster.
Sitter på jobbet nu, men kan lägga ut bilder på dem i galleriet om nån är nyfiken :P
jag använder små terrakottakrukor som jag målar vit och blå, ska ha ljuslila text med gästens namn, dessa får de även som present.