• my heart
    Äldre 23 Jan 15:34
    18959 visningar
    48 svar
    48
    18959

    måste man ha sex på bröllops natten?

    Jag vet att det är en klyssa lite grann,"det är klart man ska ha sex då" men jag kan känna att,nä varför det.Tänk om man har kul och partar vidare så ska man till sängs och så funkar det inte.

    Jag hatar att ha det när HAN har druckit
    Själv kan jag gärna vara lite rund under fötterna

  • Svar på tråden måste man ha sex på bröllops natten?
  • Joji
    Äldre 24 Jan 19:05
    #21

    Av någon outgrundlig anledning så tycker vi att det är viktigt... Vi har bestämt att det SKA ske, vilket tillstånd vi än är i!

  • TessoA­nton
    Äldre 24 Jan 19:06
    #22

    Här är ett par som heller inte orkade med sex på bröllopsnatten.... ha ha

  • Thaila­nd 08
    Äldre 24 Jan 19:07
    #23

    Jag får 2 bröllopsnätter! Lika viktigt båda gångerna

  • Zozo
    Äldre 24 Jan 19:13
    #24

    Ja just ja - jag hade ocksa tva bröllopsnätter och vi lyckades fa till det bada gangerna

  • Balind­a
    Äldre 24 Jan 19:38
    #25

    det märks att folk inte är gifta ännu..tro mig långt från alla orkar ha det. Man e slut känslomässigt och supertrött fysikt oxå Dessutom så kan man mysa ändå utan att ha sex,,

  • gustaf­matild­a
    Äldre 24 Jan 21:57
    #26

    Vi får väl se - man ska aldrig säga aldrig. Men vi kommer inte att festa hela natten så jag tror nog att vi kommer att orka med en del, hehe... ;)

  • fluff8­3
    Äldre 25 Jan 15:28
    #27

    HEj!

    ABSOLUT INTE jag är INTE särskilt sugen när karlen min druckit och det hade han verkligen gjort dagen vi gifte oss, jag stört vägrade ha sex. Blir liksom inge bra när han är drucken...=(

    Jag sak säg vi klädde typ av oss och gick och la oss det var vad som hände... man var ju helt slut man kände sig inte så snygg och romantisk längre kl 3.00 på natten och efter en sådan dag med så mkt känslor och händelser NEJ det var nog med romantik innan på dagen. Bättre att spara till ett tillfälle när man är pigg och sugen =)

  • Tutik och Prasar­t
    Äldre 16 Feb 18:10
    #28

    Klart att man ska ha sex på bröllops natten.
    Man måste ju utforska hela rumet som man har betlat för.
    fast jag blir inte förvånad om man sloknar i sängen efter en lång dag.
    Men då får man ta det dagen efter och ta en sen utchekning. =)

  • Lucia0­5
    Äldre 16 Feb 18:14
    #29

    Nej, det måste man inte. Man blir gift ändå.

  • maja hed
    Äldre 16 Feb 18:15
    #30

    Vi kommer förmodligen inte att ha det, förmodligen är man helt slut, vi har tre barn, det säger allt på hur dagsformen är.

Svar på tråden måste man ha sex på bröllops natten?