är det verkligen fel med papperstallrikar på bröllop?
Som jag har sagt tidigare o sager igen; om nagon inte ar nojd med att ata pa papperstallrikar pa var stora dag sa borde den personen inte vara dar overhuvudtaget.
Som jag har sagt tidigare o sager igen; om nagon inte ar nojd med att ata pa papperstallrikar pa var stora dag sa borde den personen inte vara dar overhuvudtaget.
trampetroll: later ju jattefint! Som du sager, har man riktiga bestick sa kanns det ju anda fint och alla de pengar man sparar ar helt klart vart det tycker jag!
Hmm...men VAD? Gar man igenom alla kostnader sa tycker iallafall jag att det man ater pa vara det minst viktiga. Tror verkligen inte att atmosfaren forandras pga vad man ater pa. Alla har olika asikter, men det viktigaste ar att gora vad man sjalv vill o kanner - gasterna kommer att fa det kul anda, och det ar val viktigare VAD man ater an vad man ater PA?
Fröken Figo skrev 2008-01-23 13:24:41 följande:
Vi ska ocksa kopa vara servetter pa IKEA De morkroda, de tycker jag ar fina, och sa kommer vi billigt undan. Jag skulle nog skrattat personen rakt upp i ansiktet om denne klagade pa vara servetter, tallrikar eller dyligt. Har man tappat meningen med det hela da eller..!?!
Akvavit: Fy hoppas jag inte har nagra sadana kompisar som klagar over att vi hade papperstallrikar bakom ryggen pa mig! A andra sidan borde man ju inte bry sig, ellerhur!
Hm...sorry men det ar enligt mig en slags klagan. Eller skulle du prata om det for att det var en utmarkt ide och du sjalv nog skulle tanka dig att gora det?
Akvavit: Never mind, allt jag menade var att om nagon pratar bakom ryggen pa mig om att de tyckte papperstallrikar pa mitt brollop var en dalig ide hade jag blivit valdigt besviken pa de sa kallade kompisarna, vare sig man definierar deras prat som klagan eller diskussion. Sjalva grejen ar att jag hade blivit besviken att de inte kunde gladjas och ha trevligt med mig pa min stora dag utan att skvallra om nagot sa oviktigt som vilka tallrikar jag serverade dem mat pa.