• Kärlek ger näring åt själen

Bil

Hur gör ni? Ska ni hyra bil som kör er ifrån vigslen till lokalen? Och i så fall vilken sorts bil tar ni då?

Vi har pratat lite om att ev åka en hyrbil ifrån kyrkan till lokalen men vi är lite osäkra..

• Svar på tråden Bil
  • Jonna83

Vi tänker nog låna pappas BMW Z3. Känner inte att den biten är så viktig o vill abolut inte lägga ut några stora summor på färdsättet mellan kyrka o festlokal, så den här lösningen känns lagom ;)

• Waersta

Åh, min pappa har ingen bmw, då får vi åka opel.

• blivandefrularsed

Vi ska åka vår peugeot 307. Marskalken ska köra. Vi känner att den utgiften inte är nödvändig, dvs att hyra en bil.

• Thailand 08

Vi åker taxi...inget vidare romaniskt

• Brud våren 2008

Vi kommer åka taxi och vår lilla pärla, Toyota Corolla. I den sistnämnda kommer vi be marskalken köra oss.

• niklasbivandefru

min M2b tycker att de e grymmt viktigt va vi åker i..... å de får han fixa... väntar me sänning på va de blir. Har bara sagt att ja INTE vill åka öppen bil..

• Pumpkin

Vi lånar mina föräldrars Saab 9-5 antagligen, bara för att den är lite större än vår egen bil. Tycker inte att transporten är viktig alls.

• Juni2008

Jag ska åka i min pappas röda ford mustang. Det är snygg och det känns bra att slippa lägga pengar på en bil

• Fejs

Vi funderade först på limousine men det blir nog spårvagn istället hahaha!!! Snacka om helvändning =)

• tolonta

Det finns några olika tänkbara bilar i släkten att välja mellan, får se vilken det blir. Om jag inte haft något bra i släkten hade jag nog ändå kollat läget litet, och sett om man kunnat ordna något litet mer speciellt. Jag vill göra en häftig entré till festen... Men det är ju definitivt en post som man inte vill lägga alltför mycket pengar på.

• bröllopsdag

Juni 2008: den där röda mustangen hade varit en dröm för oss...Undrar vilken del av landet den finns i

• prd

Vi åker i våran peugeot 807, stor och bra.
    Dottern vill åka limo men det blir lite krongligt då sonens rullstol+bilstol ska med ;)
    Vill bara säga att Mustangen va det inga fel på...hehe ;) gött

• Juni2008

I stockholm finns den.
    Hihi

bröllopsdag skrev 2008-01-22 18:23:07 följande:
    Juni 2008: den där röda mustangen hade varit en dröm för oss...Undrar vilken del av landet den finns i
  • 2008-08-09

Vi åker min svågers Cheva Impala-56, pyntad och fin ska den va!

• EdLi

Har inte bestämt en och det är bara en vecka kvar. Undrar hur jag skall få plats i en "vanlig" bil med min stora klänning med underkjol. Funderade på en minibuss ett tag, så vi, tärna och marskalk kan åka bekvämt till fotograf och festlokal. Känns som klänningen lätt kan bli smutsig om man skall "ner" i en bil. Börjar bli lite bråttom att bestämma nu.

Svar på tråden Bil