Förlovning på västkusten
Hej!
Vi skulle vilja förlova oss på en strand, lite enskilt, på Västkusten. Det är svårt att hitta vackra ställen där man kan vara lite mer ensamma när man inte känner till platserna.
Tacksam för tips!
Hej!
Vi skulle vilja förlova oss på en strand, lite enskilt, på Västkusten. Det är svårt att hitta vackra ställen där man kan vara lite mer ensamma när man inte känner till platserna.
Tacksam för tips!
Vi bor på Tjörn, här finns många fina ställen, eller varför inte Marstrand, Åstol, Dyrön?
Tack så mycket för tipsen!
Oj! Det finns många fina platser!
Grebbestad
Sannäs
Fjällbacka
Smögen
Kungshamn
Koster
t ex
www.vastsverige.com/templates/product____1185.aspx
www.vastsverige.com/templates/tourist____299.aspx
där kan man klicka sig vidare och läsa om orterna
Jag älskar kusten!! Gäller det de fina stränderna är det ju tyvärr som du skriver; oftast en del folk. Men det finns många vackra klippor också. Ett tips från mig: Ta båten från Strömstad till Furholmen. (Tar ca 5-10 min) Den ön är underbar, med både klippor, strand och en gigantisk gräsplan på andra sidan ön. Där brukar vi sola ganska enskilt på sommaren. De har även en jättemysig restaurang med en terass ut över vattnet
Tack för att ni engagerar er så och kommer med en massa förslag! De tas mycket tacksamt emot!
Håller med om furholmen, jättemysigt, och så finns en resaurant där ni kan passa på att få en bit mat.
Vi förlovade oss på Bohus Malmön på nyårsafton!!!
att det blev just där är att min pojkvän har varit där varje sommar sen han föddes typ :p hans mormor o morfar e typ därifrån
när vi var där var det ju vinter men på sommaren e de jättefint! annars gillar jag smögen , kungshamn, bovallstrand (har sommarhus i närheten=)
Så mycket tips! Tack! Vi kollar runt lite nu på era tips.