• nellie78

Weekend i skåne?

Jag ska fria till min sambo på skottdagen och söker nu de bästa tipsen på en mysig weekend i skåne! Det enda kravet jag har är att det finns en pool och vackra omgiviningar runt hotellet så vi kan ta sköna promenader!
    Vart åker vi då?

• Svar på tråden Weekend i skåne?
  • EmilOchCia

Häckeberga slott är jättevackert, med väldigt vackra omgivningar. Tror dock inte där är en pool men en sjö är där. hackebergaslott.se. Vi ska ha vår bröllopsfest där! Lycka till

• andypandy98

Hotell Skansen i Båstad.Ligger fint vid havet, har fin restaurang och spa.

• Soon to be Mrs P

Jag kan rekommendera Ystad www.ystadsaltsjobad.se

De har en underbar spa-avdelning med pool, jacuzzi, havsutsikt från bastun och ett inglasat rum närmast stranden i spa-avdelningen. Snygga och lyxiga rum, be om ett med havsutsikt! God mat och trevlig och sofistikerad bar med öppen spis att sitta vid. Har varit där på konferens ett par gånger men vill gärna dit igen privat med väninna eller m2b.

• Hannesmamma

Jag röstar oxå på Karlaby Krog.

Supergod mat och fina rum, mysigt

• ingenjörsbruden

Soon to be Mrs P skrev 2008-01-23 16:28:54 följande:

Jag kan rekommendera Ystad www.ystadsaltsjobad.se De har en underbar spa-avdelning med pool, jacuzzi, havsutsikt från bastun och ett inglasat rum närmast stranden i spa-avdelningen. Snygga och lyxiga rum, be om ett med havsutsikt! God mat och trevlig och sofistikerad bar med öppen spis att sitta vid. Har varit där på konferens ett par gånger men vill gärna dit igen privat med väninna eller m2b.
    REK VARMT av mig!!! Var där i dec med sambon!!! Tassade ner tidigt på morgonen o hade hela spa-anläggningen för oss själva!!! MKT SKÖNT!!!! O en helt UNDERBAR utsikt ö havet ifrån poolen!!!
    Sen kan man promenera längs havet eller inne i centrala Ystad som är väldigt mysigt!!!
Svar på tråden Weekend i skåne?