• Mikaela 78

    Bra fotograf i Ängelholm/Helsingborg

    knutanna / jimbolina

    Nej, jag är inte Mikael Carlsson. Jag är en blivande brud nu i sommar 2008 och heter Mikaela Bojovic. Vi kommer att gifta oss på Balkan där jag kommer från den 30 augusti, men också hålla en ceremoni här hemma genom att igen lägga våra löften med vigselförrättare på Kullen när vi kommit hem senare i sommar!

    Och VI (jag och min blivande man) tycket att det är fina foton! Och jag delar GÄRNA med mig av en duktig fotograf till er andra brudar på forumet (trodde liksom det var meningen) - samtidigt vill jag ha hjälp av er att lösa några av mina bestyr...

    Exempelvis så ville jag gärna ha hjälp med transporten med häst och vagn. Det har jag fått efter tips här från sidan.

    Att det frågas på flera håll och att jag delar med mig är väl inget konstigt? eller?

    Hoppas att någon har nytta av mina tips, jag har fått många av andra som jag haft nytta av.

    Nu senast fick jag hjälp med ett tips på cateringfirman som vi ska prata med i nästa vecka som ska hjälpa oss med serveringen på festen vi ska ha här hemma.

    Lycka till med er planering alla - även jimbolina/knutana - och kan jag hjälpa er med något så gör jag gärna det, liksom jag gärna vill ha hjälp av alla här på forumet.

    att göra reklam för sig själv är väl inte tillåtet? Varför ska någon göra så? Då faller ju hela tanken med forumet som ska vara tips mellan oss som ska gifta sig. Vill någon annonsera så får dom väl köpa en annons? Tror det går att göra på sidan om man vill...

    /Mikaela B

Svar på tråden Bra fotograf i Ängelholm/Helsingborg