• Fejs

Snirklig figur som bakgrund?

Någon som kan tipsa om vart jag kan få tag på en snirklig figur som jagkan ha som bakgrund? Det kan vara av blommor eller liknande. Just nu har jag bara fått tag på Bröllopsguidens snirkliga figur som finns som bakgrund på deras hemsida. Någon som har nått annat tips?

• Svar på tråden Snirklig figur som bakgrund?
  • fitforfight

hem.bredband.net/narnia/ kolla här!

har du photoshop så kan du ladda ner olika penslar till det och det finns hur mycket mönster som helst.

• Fejs

Tycker inte den sidan är bra, är heller ingen bra "konstnär" tyvärr

• fitforfight

Det finns alltså färdiga mönster att ladda ner till ps som man bara klickar en gång å så e det klart

Fejs skrev 2008-01-20 20:00:27 följande:
    Tycker inte den sidan är bra, är heller ingen bra "konstnär" tyvärr
  • Fejs

Vart ser du nån sån snirklig figur? Hittar ingen på den sidan... kolla in www.brollopsguiden.se så får du se vad jag menar, de har den som bakgrund där. Jag vill ha nått liknande den...

• fitforfight

Oj vad fel det blev. Har du programmet photoshop? till det programmet kan du ladda ner penslar som blir figurer. ska se om jag hittar något för då kan jag kanske göra det åt dig.

Fejs skrev 2008-01-21 07:16:10 följande:
    Vart ser du nån sån snirklig figur? Hittar ingen på den sidan... kolla in www.brollopsguiden.se så får du se vad jag menar, de har den som bakgrund där. Jag vill ha nått liknande den...
  • Fejs

jag får kolla photoshop, har det men aldrig använt programmet, vore jättesnällt med lite tips/hjälp =)

• fitforfight

det går att kopiera den dom har på bröllopssidan. högerklicka på bilden utabför annonserna och välj spara bakgrund som.

• fitforfight

jag har lagt in det i jpg format i galleriet.

• Fejs

jo det är så jag gjort =)
    hur har du fått fram de andra figurerna? Några var liknande och riktigt snygga...

Svar på tråden Snirklig figur som bakgrund?