• 2008-08-09

Börjar tappa intresse......

.....för bröllopstorget..
    Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
    Och visst, bätttingen kommer...jag vet..

• Svar på tråden Börjar tappa intresse......
  • 2008-08-09

Och jag vet inte om jag är ensam om att tycka att det blev ÄN värre efter "ombyggnaden" i september. Och nu efter jul har det ju varit HELT hopplöst..
    Håller med övriga här, detta är inte VÅRT problem utan det borde ligga i BT:s intresse att fixa det här, annars kommer fler och fler att droppa av..
    Och som sagt, SÅ svårt är det inte att ordna sådant här...

• Pumpkin

Sen verkar vissa medlemmar ha mer problem än andra, jag har aldrig blivit utkastad, det enda som händer är att sidan inte kan visas ibland.

• amor aeternus

Måste säga att det är tur det finns fler ställen...
    att söka sin inspiration på

• 2008-08-09

Pumpkin: Vill inte att du ska känna att vi gnäller på dig! Men du måste också förstå hur irriterande det här är!

• Pumpkin

Som jag sagt i typ alla såna här trådar - de som jobbar med BT förstår att det inte är kul att det är så här och de själva tycker inte att det är roligt heller. Men är man kort om folk (under julen) eller leveranstid på vissa saker är längre än 2 dagar så...

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:20:23 följande:
    Och jag vet inte om jag är ensam om att tycka att det blev ÄN värre efter "ombyggnaden" i september. Och nu efter jul har det ju varit HELT hopplöst..Håller med övriga här, detta är inte VÅRT problem utan det borde ligga i BT:s intresse att fixa det här, annars kommer fler och fler att droppa av..Och som sagt, SÅ svårt är det inte att ordna sådant här...
  • 2008-08-09

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:20:58 följande:

Sen verkar vissa medlemmar ha mer problem än andra, jag har aldrig blivit utkastad, det enda som händer är att sidan inte kan visas ibland.
    Det verkar ju väldigt konstigt...så du har aldrig ens problem att komma in?? Själv har jag suttit från kl 18.00 ikväll och först NU kl 23.15 kom jag in! Och det är helt sant!
  • 20080301

Nej du är inte ensam man hinner skriva ett eller två inlägg sen far man ur.
    Och som sagt det är ju knappast vår sak att lösa.
    Som du skrev så är det en hel del ggr som jag inte ens försöker komma in här längre för det är så ofta som det inte funkar

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:20:23 följande:

Och jag vet inte om jag är ensam om att tycka att det blev ÄN värre efter "ombyggnaden" i september. Och nu efter jul har det ju varit HELT hopplöst..Håller med övriga här, detta är inte VÅRT problem utan det borde ligga i BT:s intresse att fixa det här, annars kommer fler och fler att droppa av..Och som sagt, SÅ svårt är det inte att ordna sådant här...
  • Pumpkin

Mja, det är svårt det där. Eftersom det är jag som sitter här och tar tag i alla dessa trådar (varför räcker det inte med en? ) så blir det ju till slut så att det känns som att det är MIG alla hoppar på, fast det inte är så.

Men lite tröstlöst är det att behöva förklara samma saker om och om igen, trots att jag själv också blir väldigt frustrerad när det inte fungerar.

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:21:46 följande:
    Pumpkin: Vill inte att du ska känna att vi gnäller på dig! Men du måste också förstå hur irriterande det här är!
  • 20080301

Jag har haft samma problem som du

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:22:48 följande:

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:20:58 följande:
    Det verkar ju väldigt konstigt...så du har aldrig ens problem att komma in?? Själv har jag suttit från kl 18.00 ikväll och först NU kl 23.15 kom jag in! Och det är helt sant!
  • Pumpkin

Jojo, så har det ju varit ikväll - "Sidan kan inte visas" - men många gånger så har andra problem, men inte jag. Och ibland har jag problem när inte andra har det. Men utkastad så att jag måste försöka logga in igen har jag aldrig blivit.

2008-08-09 skrev 2008-01-19 23:22:48 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:20:58 följande:Det verkar ju väldigt konstigt...så du har aldrig ens problem att komma in?? Själv har jag suttit från kl 18.00 ikväll och först NU kl 23.15 kom jag in! Och det är helt sant!
Svar på tråden Börjar tappa intresse......