Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

    Fler brudar i Oktober 2008?

    Är det fler än vi som ska gifta sig i Oktober?

    Vi har tittat och det lutar åt den 4 Oktober. Dagen efter vår förlovningsdag hihi

  • Svar på tråden Fler brudar i Oktober 2008?
  • Kärlek ger näring åt själen

    Va kul

    Vi ska gifta oss i Småland. Vi håller på att titta på kyrkor. Det är inte det lättaste att hitta en lagom liten kyra/kapell

    ni då?

  • Kärlek ger näring åt själen

    Pingi.. Vi har ett kapell i bakfickan som vi ska titta på. Och en kyrka som ligger inne i skogen Som verkar super mysigt. Så vi ska titta på ena kyrkan på måndag och sedan de andra senare i veckan

    Wow det är lite speciellt att gifta sig i en domkyrka

    Aha fler som gifter sig då

  • Kärlek ger näring åt själen

    Va kul att vi blir fler och fler.

    Hur långt har ni kommit i planeringen??

    Själv har vi kommit en bit.
    Klänningen är köpt,lokal,kyrka är bokat

    Fick rådet förresten tjejer att vara ute i lite godare tid just pga semestern under juli. Där förlorar man en månads planerande med om man ska köpa saker, lika så alla högtider som finns nu på vår/sommar.

  • Kärlek ger näring åt själen

    20talsbruden
    Välkommen till det underbara datumet

  • Kärlek ger näring åt själen

    Annie19 hehe jag känner igen det *Skrattar*

  • Kärlek ger näring åt själen

    Vi är en av dem som kommer att skicka ut dem i slutet av maj.

    Man kan ju alltid ringa och förhöra sig i slutet av september t ex om de kommer. Det är nog mer till sådana som har svårt för att bestämma sig. Eller som du säger att de glömmer det. Iom vi gifter oss i början av oktober så skicka vi ut dem så pass tidigt för att det kan vara skönt att slippa skicka ut det mitt i semester tiderna. För många är kanske inte hemma då i heller. Därför skickar vi dem innan semestern

    Jag tycker inte du är tjurskallig för har du satt ett OSA så gäller det.. Vi kommer inte att acceptera att folk kommer och anmäler sig EFTER OSA. Då får det vara så.. vi har iofs rätt så bra koll på hur många det är som kommer.

  • Kärlek ger näring åt själen

    annie19 Precis!! Menar jag är mest livrädd för typ tärnan eller vi är dåliga den dagen *Skrattar*

    Jaa menar jag har t ex min mamma som under nästan 2 års tid inte kunnat träffa min m2b pga (hennes ursäkt) att hon jobbar trots att hon vetat om det låångt tidigare och inte behövt sätta upp sig på extra jobb. Så vi sa det att vi bryr oss inte för det är inte vi som får skämmas efteråt över att vi missat något..
    Så jag känner som så att säger folk inget då förväntar jag mig inte att de kommer iheller. .

Svar på tråden Fler brudar i Oktober 2008?