• nickes

"Halvt" förlovad...

Hej allihop. Ngn mer som är "halvt" förlovad? Vi har köpt ringar men min m2b är av den typen att han vill vara den som friar "på riktigt"...Alltså går jag nu här och väntar och försöker klura ut när och var.Han är dock som en mussla och vägrar ge nga detaljer. ska jag låta honom vara eller fortsätta tjata ? Vet att det blir innan juni men dit är det ju eeeeevigheter. kram på er alla.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 12:30
    Hur får man smilisarna på plats förresten? klickar o klickar men figurena kommer inte med.

• Svar på tråden "Halvt" förlovad...
  • jenba

hihi hijag hade samma problem med smilisarna... men det är tecken som gör det. ska du tillexempel göra så är det ögon : näsa - och mun i detta fall stort D

• Mi och Nez

Segt att vänta, men det kommer säkert snart... Har ni redan köpt ringar så vet du ju att det måste bli av i alla fall. Bara att försäka härda ut och låte honom fria
    Smilisarna gör du genom att skriva dem (kan inte alla) men de vanligaste är väl
    : - )
    : - D
    ; - )
    8 - )

• jenba

hur länge sen var det ni köpte ringarna? är det så att du tycker att det har tagit för lång väntan?

• sanber

hahaha som här ungefär - fast utan den liiilla detaljen om ringarna! Han har sagt att han vill gifta sig äbtligen, eller i princip friat utan ring haha...men vill gö d på riktigt oxå..men det kan handla om ååår höär så ujuj

• Mi och Nez

Ja och så lika dant för sura såklart fast med vänsterparantesen...
    : - (
    : - O :-O

• nickes

NEj det var faktiskt bara ngn månad sedan... men jag är väl inte den tålmodiga typen....;.) Tänkte väl mer att :ja men nu har vi ju ringarna,kan ju lika gärna sätta på oss dom med en gång...men icke då,traditionellt ska det vara.(vlket är lite märkligt för han är eg inte den traditionella typen.) Men jaja får väl vänta då...och försöka hålla mina små hintar för mig själv.:.D

• nickes
    , så ja ,nu fattar jag...är inte den mest data tekniska typen..
  • jenba

och du kan inte tänka dig vara den som friar? betyder förlovningen att ni helst vill gifta er inom ett år då också kanske?

oj vad nyfiken jag är då

• nickes

Blev lite bakvänt alltihop på ngt sätt... Bestämde oss för att "nu är det dags" så vi fixade ringarna. Men själva frieriet sk han stå för tydligen...lite knäppigt eg eftersom,det blir ju inte ngn större överraskning precis..men så virriga är vi. Eg är båda traditioneölla vad gäller att brölloppet ska ske inom ett år så vi får väl se..Kan ju vara bra att veta ifrån vilket datum det gäller isf.. från det att ringarna kom eller frieriet.....:-0. Tror min m2b tänker sig att friandet ska ske ipå landet i sommarstugan el ngt men då får det ju bli vår först. Rörigt jag veeeet.. Själv hade jag som sagt satt på mig ringarna redan nu.. Du då,hur gick det till för er?

Svar på tråden "Halvt" förlovad...