• inomenframtid

Vinter/vår

Vad finns det för skor för en frusen vinterbrud? Förslag mottas med tacksamhet.

• Svar på tråden Vinter/vår
  • Akvavit

Jag har köpt höga boots från ebay att ha utomhus, de här:
    home.gamman.se/akvavit/galleri/%7B2EAAF7E8-3AE9-213D-4D37-BC84488527C2%7D.jpg

Det finns säkert liknande fortfarande.
    Inomhus kommer jag ha vanliga pumps.

• inomenframtid

Oj, va häftiga!! Men jag skulle gärna ha en lite lägre modell, vi gifter oss på vårvintern och jag vet ju inte ännu om det kommer å va varmt eller kallt! Men inomhus kan man säkert ha vanliga brudskor!Tack för förslaget!=)

• Akvavit

Aha....nåt sånt här då?
    cgi.ebay.com/Liz-Cole-Off-White-Bone-Ivory-Granny-Lace-Up-Boots-10_W0QQitemZ270202889865QQihZ017QQcategoryZ63889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Sök på white granny boots på ebay så får du upp lite vita mormorskängor...
    annars finns dessa,
    www.have2have.se/product.asp&sub=548&page=1
    Eller kanske nåt sånt här?
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=192563&SearchBackLink=
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=197980&SearchBackLink=
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=195603&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• Akvavit

Ett tips är att hitta skor med lika hög eller högre klack än dina inneskor som klänningen kommer sys upp efter, annars kommer den släpa i marken när du är ute. Och det lär ju inte vara någon höjdare, framför allt inte på vår-vintern när det kan vara slaskigt och lerigt ed lite otur...

• inomenframtid

Tack för de fina tipsen, ett av de deär paren var helt min stil! Tack än en gång!!

Svar på tråden Vinter/vår