• Knopan

EN dag utan socker..

Waersta: Jag håller tummarna,monsterhårt

• Knopan

Ha ha ha! Härlig inställning! tänk att det ska vara så förbaskat svårt med detta j*vla socker!!

• Knopan

Kan du inte slänga dom då?

Waersta skrev 2008-01-14 15:27:26 följande:
    Nu ska jag ta ett äpple!! Det svåra blir ikväll, vet att det finns after eight kvar.. Gah!
  • Knopan

Ha ha ha! Jo,för tusan! Klok som en uggla,you know vettu Du får fixa några tabletter från Thailand så rasar du i vikt!

Waersta skrev 2008-01-14 15:50:38 följande:
    Du är ju inte klok!
  • Knopan

Nice and easy! Put down the Aftar Eight and slowly step away!

Waersta skrev 2008-01-14 17:00:48 följande:
    Vet inte om jag klarar av det här faktiskt.. after eight asken står och ser rysilgt god ut..
  • Knopan

Äh,what the fuck! Det är en ny dag imorgon

Waersta skrev 2008-01-14 20:54:47 följande:
    Det gick f-n inte alls, just nu är jag väldigt ledsen och besviken över en grej som avsolut inte har med bröllopet att göra så nu tänker jag äta allt som finns i huset som är onyttigt. punkt.
  • Knopan

Jag säger som "förhoppningsvis"... köp inte hem skiten,så hamnar den inte heller i magen. Och att dricka mkt vatten är oxå ett bra knep.

Sockerberoende för mig handlar inte om hur mkt man äter,utan huruvida man klarar sig utan det eller ej. För mig går det i perioder. Jag är heller inte stor (172 cm och 53 kg),men det är ju en smaksak...de flesta vill nog "fila" bort ett kg här och där

• Knopan

förhoppningsvis: det stämmer,jag har ett BMI en bit under 20...men det är ju - som jag tidigare skrev - en smaksak om man vill gå ner i vikt eller ej. Sen finns det ju fler anledningar än just vikten att ge sig (eller åtminstone minska) med sockret...diabetes m.m
    Sen har jag en son som fyller sex år i år som jag försöker predika för att man ska hålla sig till lördagsgodis bara. Så jag får smygäta,så han inte snart kommer och säger: -"Practice what you preach"

• Knopan

Ha ha... gerej din knäppkorv

Waersta skrev 2008-01-15 15:47:37 följande:
    Gah!! Jag har ALDRIG vägt så lite i mitt vuxna liv! NU känner jag mig ännu tjockare!
  • Knopan

Fräsigt Då kan det ju bli korvfrossa på ditt bröllop...eller korv-ätar-tävling

Waersta skrev 2008-01-15 22:12:51 följande:
    Haha, vad roligt det blev. Jag jobbar på en körvfabrik.
  • Knopan

Oooh,just ja...det är la semla-tider snart va?

Waersta skrev 2008-01-16 15:54:32 följande:
    Idag har jag ätit en semla. Supermums!!
  • Knopan
    Bellanote skrev 2008-01-16 19:35:24 följande:
    waesrta va f*n det är la inte FET tisdagen på en onsdag heller ??
    Jo,om man har försovit sig suuuuperlänge
  • Knopan

Sen räknas ju inte kalorier och sånt skit om man äter med vänster hand

Waersta skrev 2008-01-16 20:11:25 följande:
    Jag är inte så mycket för det där med dagar och grejer. jag äter lördagsgodis vaaaaarje dag.
Svar på tråden EN dag utan socker..