• Jenniecarlsson

Känner mig less på allt...

Det har varit ett tag nu som jag varit less på allt som har med bröllop att göra.. Känner ingen lust att tänka på det ens... Jag har t.o.m. börjat tänka på om det verkligen är meningen at vi ska gifta oss.. Jag var 19 och han 23 när vi träffades för 6 år sen, hur stor är chansen att det kommer hålla?

Nä fy, det är väl tabu att tänka sånna tankar och det kommer säkert att vända. Jag älskar honom juh!. Skönt att få skriva av sig bara..

• Svar på tråden Känner mig less på allt...
  • Sommarliv

Ibland behöver man skriva av sig..
    Lycka till med ert bröllop..

• Strawberryhoney

Kalla fötter? träffade min m2b när jag var 19 jag med och han 22. Jag kan efter 8.5 år o 2 barn + hus känna att vad ger vi oss i i med äktenskap.Men iom barnen har vi ju redan en livslång relation till varandra.

• malous

Äh, 19 år är ju inte SÅ ungt ;). Jag och min fästman blev också tillsammans när vi var 19 (på väg att fylla 20 i och för sig) men det är bara att köra på :).

• Jenniecarlsson

Alla har vi väl våra dalar kanske=). Jag älskar honom massor och ser fram emot bara ett efternamn på dörren=)

• Paeonia

Vi blev ett par när jag var 17 och han 20. Vi hade båda varsitt långt förhållande bakom oss. Men visst var vi unga! Det kändes inte så då men nu är jag äldre och kan räkna bättre, haha.

Summan av kardemumman är att nu har det gått 15 år! Aldrig ens funderat på att han inte är den jag vill bli gammal med! Två barn, hus, hundar och katter. Ja, vi kan varandras styrkor och svagheter kan jag väl säga.

Så länge det inte känns som att du har större tveksamheter av andra anledningar än just att ni träffades unga så ta det lugnt. Men ibland är det skönt att skriva av sig som sagt var....

Kram Paeonia

• Du & Jag

Tror du inte att det är lätt att få kalla fötter när det närmar sig, känner själv så ibland, det blir så stort med ett äkteskap. Men jag vet att vi älskar varandra och då kan det ju inte vara annat än rätt!!! Låt dig få känna såhär, och prata med din m2b, han känner säker också så här ibland. Jag vil tro på att det mesta löser sig bara man älskar varandra!

• tågjäntan

Jag kan som vanligt inte låta bli att komma med ett boktips =): "Kärlekens fem språk" av Gary Chapman. Han menar att om man talar rätt "språk" till varandra kan det tom bli bättre än när man var förälskad. Den är lättläst med enkla, praktiska tips. Själv har jag läst den typ 4-5 ggr och har haft hjälp av den i min egen relation.
    Lycka till!

• Didaa

va skönt det är att öppna hjärtat för människor som förstår en.. ibland kan man inte säga allt man känner för när och kära.. Det är roligt at få dela tankar med andra.. tror vi alla tänker i de banorna ngn gång.

Svar på tråden Känner mig less på allt...