gifta sig utomhus?
vi kommer gifta oss 5/7-08 och vi var och kollade på ett ställe idag där man har som alternativ att gifta sig ute vågar man det?
någon mer som har haft samma tanke?
tacksam för svar!
vi kommer gifta oss 5/7-08 och vi var och kollade på ett ställe idag där man har som alternativ att gifta sig ute vågar man det?
någon mer som har haft samma tanke?
tacksam för svar!
Vi gifter oss utom hus den 14 juni. Men man är ju hemskt orolig för vädret.
vi hade tänkt gifta oss utomhus 8/5 men sen ha middag och fest inomhus..i början av juli borde vädret vara stabilt så jag tror att ni kan gifta er ut utomhus utan vidare.
välkommen hit!!!
Det finns en tråd för utomhusbrudar har jag sett... *letar*
Här: brollopstorget.se/Forum-1-29/m2618506.html
Har sett att Äntligen är det min tur huserar där. Menade äntligen att lägga in kanske?
Det finns en tråd för utomhusbrudar har jag sett... *letar*
Här: brollopstorget.se/Forum-1-29/m2618506.html
Har sett att Äntligen är det min tur huserar där. Menade äntligen att lägga in en länk till tråden kanske?
(Oj, trodde inte att det första blev postat. Sorry!)
Hahahahaha.... ja man e ju senil....
Skönt att man inte e ensam o va snurrig hihihihihi...
Äntligen:
nu har vi varit och kollat på vart utomhus vi ska gifta oss...
bilder kommer snart upp i mitt galleri.
Hej... min dotter gifter sig på en liten gräskulle i en nationalpark i vår kommun... väldigt vackert med de närmaste med. De hade med champagne o jorgubbar mm för att fira lite innan vi åkte hem o hade fest hemma hos dem. Väldigt fint! Kändes så levande... lycka till!
Om jag gifter mig ... skulle jag absolut vilja gifta mig utomhus; vid sommarstugan, på en äng eller bara på något annat fint ställe. Får väl i o f s ha en plan B om det blir ösregn! Men regn är ju som ris under bröllop. Det betyder ju tur!.. eller nåt´.
Lite regn betyder ett vitt partytält(litet) eller ett vitt parasoll. Om det vräker ner så får vi väl vara i festlokalen spm oxå är vårt garage på 80 kvadrat.
Vi tänkte skriva i inbjudan att om det regnar ska alla ha med sig ett paraply som de kan stå under - tänkte att det kan bli rätt effektfulla bilder med alla färger på paraplyna...från en som alltid tänker i foto;)
Vi pratar om utomhusvigseln. Vår kyrka ligger precis vid älven och på andra sidan älven är vår festlokal (ska åka kyrkbåt över).. Men som sagt vädret är dilemmat - likaså ljudutrustning.. Som tur är får vi låna vår kyrkas utrustning till festen.. Men.. Måste man ha stolar eller partytält för alla gäster under vigeseln.. Tar väl iaf en timme så de bör ju få sitta ner!!
Vi ska gifta oss utomhus på klippor vid vatten...Vid regn har vi paraply, vi får väl ordna nåt som prästen och han som spelar gitarr står under.Vi ser inte regn som nåt hinder, gifta vill vi bli i allafall.Vi äter middag senare inomhus....