• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Lilla Puh78

Alla brev i Sverige ska levereras dagen efter man har postat dem. Jag har dock en adressat i USA och dit tar det längre tid. Eller som pappa (resvan i staterna) sa. Trippen till USA går snabbt men väl där tar det tid innan breven levereras... Tror jag skickar det brevet redan på måndag. Vill inte att det kommer före om han ringer "hem" till Sverige och förvarnar andra att de är på väg.

Nu har jag köpt träninsgkort så här ska kilona rasa!! Det bästa med att jobba, jag hinner inte småäta hela tiden.

• Monken

Justdet, det hade jag.

Bellanote skrev 2008-02-04 18:50:52 följande:
    www.melodyshoes.com.hk/ där var den rätta, monken du har redan sett dem i det andra forumet..
    Lilla Puh, jag håller också på att minska lite kilon och det går rätt bra!! Det här med bröllop är en _stor_ motivation!!
  • Lilla Puh78

Mmmm, viktminskning... Så var det ju fettisdagen idag. Så semlor på jobbet. Jaja, en semla är inte så farligt. Men så kommer en chef som köpt ca 4 kg godis, och sitter man redan och svullar semla är det svårt att säga nej till godis. Men nu j-lar är det slut på sånt!!

• BlivandeFruJohansson

Semlor tycker ja inte om, så de är bra! Igår beställdes de nya förlovningsringar + min vigselring!! Så fina!
    Våra kuvert väger 24g & minigränsen för ett frimårke är 20g Så Pappa erbjöd sig köpa dom andra me Har underbara föräldrar!

• Lilla Puh78

Våra kuvert vägde 26 g. Har oxå fantastiska föräldrar som står för större delen av bröllopet. Annars hade det blivit borgligt och middag för oss två bara... Inte lika kul.

• Monken

Vi betalar nästan allting själva. Mamma har hjälpt till med mina kläder samt att vi fick lite guld av henne att lämna in till vigselringen. Annars sparas det för fullt... Men det går riktigt bra.

Vi fick våra första 2 osa igår!! Våra mammor ringde såklart på en gång!

• Lilla Puh78

Blir galen!! Bara ringer och ringer till en affär jag varit i för att fråga om en klänning, men det är ingen som svarar!! Jo, precis efter lunch var det ngn som lyfte på luren, sa "Hallå?" och la på innan jag hann säga ngt. Vad pysslar de med?

• stenbruden

Hej alla glada i denna tråden! Jag ska också gifta mig i juni och undra.... VART åker ni på resan??? Detta är det svåraste beslutet av alla visade det sig inte vad vi trodde..

Vi har precis köpt ett hus så bdgeten för resan har sjunkit.... lite lätt..Va inne på maldiverna eller seychellerna från början. Nu är det mer i 30 000 kr klassen för båda vi söker. Vi vill inte till någon charter ort i europa utan något annorlunda!!!
    Hur kan världen kännas liten???

Några förslag?? Vart åker ni??

• Monken
    Jag kände precis likadant, hur kan världen kännas så liten!!!??? Vi bestämde oss i alla fall till sist att åka till Thailand i ca 3 veckor i november.

Lilla puh, hur går det med ringandet? Kommer du fram? Vad oförskämt att svara och sedan lägga på!
  • stenbruden

Jamen om man vill åka i juni då? Blir galen Thailnad är väl inte bästa alternativet då... suck.. annars älskar vi T.

Förslag på resa i juni?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3