Luleåbrudar var är ni?
hejsan jag har startat några trådar men ingen verkar vara kvar nu mer än jag . Det finns många finna vart ska ni gifta er , vad får det kosta ,hur många blir ni och ska ni göra maten själv?
hejsan jag har startat några trådar men ingen verkar vara kvar nu mer än jag . Det finns många finna vart ska ni gifta er , vad får det kosta ,hur många blir ni och ska ni göra maten själv?
hejsan hannapanna hur mycket kostar det att göra maken på pressenta? kan dom komma ut och göra maken på annat håll?
hejsan luleå tjejer det är roligt att planera bröllop men svårt jag måste baraa vädra lite jag är både arg och ledssen jag har lettat efter miranda topper till min tårta. Jag lade ut en tråd där jag sökte ett sådant par medans jag var på jobbet så skrev en tjej att hon hade ett sådant till slu och innan jag han hem och läsa detta så var en annan brud in på min tråd och köppte den! nu på alla hjärtans dag dess utom!
hejsan alla vilka härliga dagar det har varit ena våren.
Hoppas ni mår bra alla ha det bra .
Vad ska ra gubbar ha på sig ?
Vi gifter oss i agusti käns
lite mörkt med svaart kostym.
hejsan oj så jobbigt att komma i form till bröllopet!
Måste gå och träna vill gå och träna men är bara förkyld suck !!
Man vill ju vara sitt bästa jag på bröllosdagen.
hejsan alla brudar i luleå hur år det med era förberedelser och planering . Jag tycker att allt är så dyrt och svårt och lite mycket somska funka oj så nervöst allt känns!!
Jo jag ska gifta mig i råneå kyrka ha middagen i jämtö gården.
Baby love om du behöver hjälp med något så fråga.
hejsan alla luleå tjejer nu behöver jag eran hjälp. Vart finns god och bra tårta och vad kostar dom per bit .
Men vad roligt vicka81. det var inte lätt det här jag hittar inte tårtorna.Gör du dom i hemmet?
ja du var då riktigt duktig på tårtor !!
så finna dom var du ska väl göra din egen eller hur!!
hejsan har ni tänkt på att alla bröllopstorget träffar är i södra sverige är inte det trist!!!
hej alla hur går alla härliga planeringar ?
Var och kolla på en tårta och den gick på ca 2000 kr 40 bitars.
Ska ringa frisören i dag .
Har ej hittat en snygg buket det är svårt vad har ni för buketter ? o Man är så nervös hihi någon mer som e det.........
Vicka81: Min M2b ska ha en beig kostym och slips vit skjorta. Dottra ska ha ljus rosa linne klänning med beiga
broderier .
sonen ska ha beige kostym i linne och vit skjorta och rosa slips.
hejsan ska någon av er gå på BRÖLLOPSMÄSSAN på växtriket i morgon onsdag 9 april kl 18-21 dom ska tipsa om allt rörande bröllopet ! Jag ska då gå ditt och gotta mig i allt fint ! Vi kanske ses där kram kassandra!
nästan samma fast hon har en kant med broderade blommor längst ner . den är från ellos vist vi köppte förra året du har årets modell.:)