• Vicka81

Luleåbrudar var är ni?

Vi har inte bestämt definitivt datum ännu men det blir definitivt bröllop i gammelstads kyrka. Vi kollar efter alternativ till festlokal. Jag vill ha en vacker, gammaldags, stor lokal/bygdegård. Någon som har tips?

• Vicka81

vilka har ni anlitat till hår/smink? Har en granne som e frisör och har tänkt mig henne men hon tackade nej Hon tyckte det var för viktigt och hon har knappt gjort nån uppsättning.. hon klipper/färgar bara i jobbet.. Hmm... Där sprack budgeten

• Vicka81

kassandra: Andreas ska ha svart kostym... med slips, inte plastrong. Vi gifter oxå i augusti... han får ta av sig jackan och visa snygga västen istället undet festen :) Vi har inte kollat så mycket efter hans kläder ännu... tror det blir att han använder sin kostym och kanske hyr väst och så... hur ska era m2bs göra?

• Vicka81

kassandra: har en bild i galleriet nu.. men den är liten.. han ska vara lite "007" ljus väst och slips tyckte vi var såå snyggt!

• Vicka81

Kassandra: Jag bakar tårtor Du kan kolla min blogg (länk från pres. sidan). Jag tar ca 25:-/bit (jag gör såklart våningstårtor men vet inte om jag har nån bild på våningstårta där??)

• Vicka81

kassandra: japp. det ska bli superkul att få den tårta jag precis vill ha själv

• Vicka81

Totte: Jag är ingen konditor, bara hobbytårtmakare Jag kan absolut baka på beställning! Inboxa mig om önskamål bara!

• Vicka81

Kassandra: Min Lovisa ska oxå ha ljusrosa linneklänning. Kanske samma? Kolla mitt galleri

Svar på tråden Luleåbrudar var är ni?