Inlägg från: hannapanna2008 |Visa alla inlägg
  • hannapanna2008

Luleåbrudar var är ni?

Vad kul med fler Luletjejer!
    Vi ska gifta oss 12 juli i domkyrkan i Luleå. Sen ska vi ha festen i Rutviks byagård. Det finns ju lite olika varianter ppå lokaler/festvåningar...

Jag kan gärna tipsa lite om du beskriver lite mer vad du är ute efter.

• hannapanna2008

Jag har en kompis som ska sjunga, hon brukar sjunga på dop, bröllop osv. Kolla din inkorg, skriver där.

• hannapanna2008

Du hade ingen inbox, men jag skriver i gästboken ist.

• hannapanna2008

Jag ska gå till Ingela på Klipperian, känner henne så det känns jättebra!
    Make-up ska jag göra hos Presenta, då ingår färgning av bryn o fransar veckan innan oxå.

• hannapanna2008
    Vicka81 skrev 2008-01-29 15:12:37 följande:
    Vi har inte bestämt definitivt datum ännu men det blir definitivt bröllop i gammelstads kyrka. Vi kollar efter alternativ till festlokal. Jag vill ha en vacker, gammaldags, stor lokal/bygdegård. Någon som har tips?
    Har ni kollat Melderstein i Råneå? En kompis gifte sig där för några år sedan, jättemysigt och fint. Vi var ca 100 pers och det finns övernattningsmöjligheter i herrgården på övervåningen.
  • hannapanna2008
    kassandra skrev 2008-02-13 20:34:46 följande:
    hejsan hannapanna hur mycket kostar det att göra maken på pressenta? kan dom komma ut och göra maken på annat håll?
    Tror att det kostar 1500 kr, men då ingår som sagt var plockning plus färgning av bryn o fransar samt "bubbel" under tiden. Tror dock inte att de åker ut någon annanstans.
  • hannapanna2008

Min kille ska mest troligt ha frockcoat, med väst och plastrong. Ska kolla vad Skräddaren i Luleå har för uthyrning annars får vi åka till Piteå, Cinderella, och kolla.

Svar på tråden Luleåbrudar var är ni?