• illy

Luleåbrudar var är ni?

Hej!
    Jag är också en blivande brud i Luleå.
    Jag letar efter n¨gon som kan sjunga i kyrkan. Vi ska bara ha ett enkelt bröllop i kombination med dop, men jag vill verkligen ha någon som sjunger en eller två låtar.
    tips??

• illy

Tack hannapanna! Jag inboxade dej, vill väldigt gärna ha tel. nr.

• illy

Totte 38: Rutviks byagåd är ett trevligt ställe att ha motagning på. Det är ett stort vackert hus i en vacker miljö.
    Det finns porslin, glas, bestick och allt sådant man behöver för att servera maten. Det finns också fullt utrustat kök med diskmarskin.
    Däremot finns det nog inga övernattningsmöjligheter i Rutvik tyvärr.
    Ett ställe jag också älskar är Andholmen i Råneå, det är julite långt från gammelstan Dock. Men där tror jag det finns övernattningsmöjlighet.
    Jag kommer inte på något fler ställe just nu, men jag ska fundera lite...

• illy

Vi ska gifta oss när vi döper vår dotter. Vi har inte sagt någt om det utan bara berättat vilket datum vi har bokat in dopet.
    Vi tänkte att vi skulle berätta om bröllopet bara någon vecka innan, som en rolig överaskning. Vi hade först tänkt att inte säga nått alls för än på dopet, men då vet jag att både min och sambons mamma skulle bli aldeles nippriga och virriga av detta. Bättre att dom får en par veckor på sej att smälta det..

Jag funderar på att göra en fin inbjudan till dopet och skicka ut två vekor innan (lite sent, men alla är ju informerade redan) Och skriva typ "Välkommna på dop lördag den bla bla!" och lite finstilt under "I samband med dopet tänker vi gifta oss"
    Roligt eller någon som har något annat kul förslag?

Svar på tråden Luleåbrudar var är ni?