• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Englali: Ja, morgonpromenader sägs ju vara bra. Själv pallar jag inte med det, men är det den enda tiden på dygnet man hinner så... Fast nu blir det ju ljusare och ljusare på kvällarna, så då kanske du hinner? Eller?

Anja: Fniss, vad jag ska JAG ha då? 60?! Måste ta mig till Change jag också...
  • Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 12:23:31 följande:

Englali till bröllopet får du nog stå ut m att det sitter åt lite... De var noga m att påpeka att just under en bröllopsklänning ocn när man har axelbandslös bh så SKA det sitta åt lite extra, så jag fick ju ta en strl 80, fast jag är typ 83 cm runt bröstet! så alltså INTE 85 utan 80, vilket satt ganska tajt! Men det ska sitta så under en brudklänning sa dom, för bästa fit... Så att inte brösten hoppar ur eller bh:n glider etc...
    Mmm... jag får väl vänja mig. Jag behöver ju iofs inte ha BH under min klänning om jag inte ville tyckte de i bröllopsbutiken (provade både med och utan) men jag kände själv att liiite byst vill jag gärna ha den dagen så då får det bli BH och gärna ngn som framhäver lite extra Jag har inte så mkt att framhäva kan vi väl säga!
    OT om bröst. En av mina bästa vänninor har förstorat brösten. Hon har lagt in hela 530 g... i VARJE bröst!! Helt sjukt vansinningt om min frågar mig...
  • Anja 19 juli 2008

Vet ni vad vi ska göra nu när daniel kommer tillbaka från affären, hihi...

Vi ska promenera över till fältet mitt emot. Vi har sett att de har kört dit en massa rör och sånt + att de har märkt ut tomtern med pinnar som sticker upp ur marken, så vi ska tjuvkolla lite... spana in vilken tomt vi allra helst skulle vilja ha, haha...

Kul söndagsnöje *asg*

• Pumpkin
    Anja: Ja, det är LÅNG tid. När jag träffade pappa sist var jag ju bara 18 år (skulle fylla 19). Har träffat mina syskon sen dess, för 3 år sen, då jag var barnvakt när pappa och hans fru var på solsemester.

Pappa har sagt att han ska komma, tyvärr kan jag inte lita på det förrän jag ser det. Han skulle ju komma på min student med, men vände efter halva vägen pga bråk mellan honom och hans fru. Fast han skyllde på att bilen gått sönder

Får väl se när/om han ringer och OSA:ar. Har han inte ringt innan sin födelsedag (om 3 veckor) så tänker då inte jag ringa och gratta honom, så är det bara.
  • Englali

Pumpkin: Jo... fast morgonen är nog iaf bättre. Du vet när vi har käkat på kvällen o plockat undan allt och gjrot allt annat som ska göras då är klockan oftast 22... eftersom vi är hemma så sent. Åhh... jag vill byta jobb!! Ni hör ju hur det här låter?
    Om jag ska ta morgonpromenader så blir det upp 06.15... senast!!

• Pumpkin
    Englali: Shit, 530g är MKT! Så stora bröst skulle jag aldrig skaffa frivilligt.

06.15 kanske du klarar att gå upp någon dag i veckan? Behöver ju inte göra det varje dag menar jag Kanske du har någon ledig stund över på helgerna också?
  • Flamora

Hej på er!

Gjorde om pannacottan och de nya blev supergoda. Sån tur att vi inte bjöd på de första

6.15 är väl inte såå tidigt, Englali. Det är ungefär den tiden jag går upp varje dag. Måndagar och tisdagar ännu tidigare tom. Känner ett par som bestämde sig för att gå ut och gå varje morgon innan barnen vaknade. Kl 4 gick de upp och gick en timme. Helt galet!!

• Englali
    Flamora skrev 2008-03-30 15:30:43 följande:
    Hej på er!Gjorde om pannacottan och de nya blev supergoda. Sån tur att vi inte bjöd på de första 6.15 är väl inte såå tidigt, Englali. Det är ungefär den tiden jag går upp varje dag. Måndagar och tisdagar ännu tidigare tom. Känner ett par som bestämde sig för att gå ut och gå varje morgon innan barnen vaknade. Kl 4 gick de upp och gick en timme. Helt galet!!
    Iofs inte, men du får räkna med att jag jobbar till minst 18.00 varje dag och är hemma tidigast 19.00... A har det ungefär lika dant. Antar att du är hemma några timmar innan mig?? Så vi kanske kommer igång med matlagning vid 19.30... äter 20.30... sen ska allt annat göras så vi somnar ju aldrig innan 23.30... vi har ju förskjutit dygnet lite kan man säga... och då tycker jag nog att 6.15 är rätt tidigt. Jag behöver sova mina 7-8 timmar, har alltid krävt ganska mkt sömn.

Pumpkin: Ang. brösten... jag vet. Det är helt sjukt mkt!! Och till saken så var hon inte liten innan, inte alls. Max vad läkarna brukade lägga i är 320 g men hon hade övertalat och tjatat till sig det. Men med att hon liksom fick ta ansvaret för mängden. Det ser sååå för stort ut!!
  • AnneiLund

Ja jag var ju helt ute och cyklade...hade ingen aning om vilken storlek på tuttarna jag hade!!!

Vet ni...jag tror fan jag har hittat min ring nu....
    Det är en nyhet från Schalins....och billig!!! Helt otroligt vacker (fast jag är ju lite partisk) men det känns så skönt....snart får jag prova den, tror att den finns ute i butik den 1 april, nu har jag bara sett den på bild. Men det var en härlig känsla, kärlek!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 11:58:03 följande:

Annettanvet hur sånt där känns!som med inbjudningskorten... de första 5 eller t.om 10 är kul att göra, sen är det sååååå drygt. Kan tänka mig att 3 ljus är kul sen är det bara SUUUCK... hahajag var inte impad av kvinnligt under men de var ju väldigt hjälpsamma och duktiga och kunde visa hur bh:n skulle sitta och vilken size man skulle ha. Fast jag hade redan väldigt rätt för mig.Värre var det med Anne, hehe (eller hur Anne, du som har 80 B vilket visade sig vara 75D hohoohoho)
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.