• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Mmm men har du läst det senaste om dem?

Hon är ju gravid igen och han är otrogen, döljer det inte ens, är tydigen öppet elak och otrevlig mot henne och hon är helt förstörd, vädjar att han ej ska lämna henne, vilket folk tror att HAN kommer göra snart, han är tydligen hela hennes värld!

EEEeeeehhh WHY OH WHY... Hon är såååå söt, så smart och hade ju för sjutton kunnat få ett riktigt kap istället för bottennapp!

• Anja 19 juli 2008

Mmm precis... dock så har jag ju hört sååå mkt om just det bandet vi anlitat, att de är GRYMMA på att liva upp och hålla i underhållningen vid middagen, drar igång allsång och är tydligen riktigt superduperbra och får folk att verkligen komma i stämning och bli uppsluppna lixom.

Så det suger ändå lite i mig... Skulle vara sååå skönt att få hjälp med att få det att bli härlig stämning! Känna att man kan relaxa och låta någon annan hålla i allt...

Å andra sidan det är ju mina toastmistresses som får göra det i vilket fall som helst.

Hur ska ni ha när ni INTE har bandet? Musik som ni själv har med eller???

• Anja 19 juli 2008

Englali

ojdå, jaså... haha känner inte en kotte som drack vin under tonåren! Ni måste varit vuxna av er, hihi...

Vi drack all sprit vi kunde komma över och en jä..la massa öl men vin skulle vi inte ens ha tittat åt *asg*

Många av mina vänner dricker fortfarande inte vin

Jag har faktiskt aldrig druckit J.P. Får nog ta o köpa en flaska syrah och en merlot och prova vad jag tycker om det.

• Snitte- 5/7-2008

vi ska ha lite svag musik i bakgrunden bara... lite mingel så annars räknar jag kallt med att toastmadame och alla andra håller låda

Englalai; gött att det ser ljust ut på bröllopsbudgeten

vin kan jag INGET om hehe men jag gillar det mesta så magnus och hans far ( som fortfarande inte teckat ja.. ) får åka till tyskland och handla vad de vill hehe

• Englali

Anja: Hahaha Verkligen, sååå vuxna! Min första värsta tonårsfylla var på ett riktigt kraftigt rödvin. Jag drack 2 hela flaskor själv... skojjar ni att jag var dålig. Hur korkad var man egentligen då!?! Är nog en stor föklaring till varför jag ej är så förtjust i rött.

Snitte: Jag har inte låtlistan här, den är på Andreas dator. Men visst, när den börjar bli lite mer färdig så kan jag dela med mig. Men det är säkert mkt musik som ni inte tycker om. Sådan som vi bara ska ha med för vi förknippar dem med speciella tillfällen i vårat liv.
    Musiken är ju oerhört viktig för oss, i vardagen. Vi är riktiga musikmänniskor och det är sällan tyst här hemma. Andreas största intresse jämte sport-manin är ju musik. Han behöver ju egentligen inte jobba som DJ men han kan bara inte låta bli!! Därav är det viktigt med musiken på bröllopet.

• Vidalila

Köp en Lindemans också så märker du skillnaden. JP är klassat lite som ett budgetvin, och inget av det du har berättat om ditt bröllop låter som något budgetaktigt! så jag hade tagit det andra! men det ÄR mycket godare. Det finns tre sorters lindemans. Det röda, det blå och det lila (ettiketterna på flaskorna alltså) det röda är billigast och också godast. Minst gott är det lila.

brukar finnas som tilbud på Bilka om inte annat!

• Vidalila

snitte - av exakt samma anledning kan jag inte dricka tequila. kan inte ens doppa finget och smaka utan att få klökningar!

• Snitte- 5/7-2008

hihi tycker lindemans låter bra hehe mitt efternamn är lindman...

englali: ska försöka komma på lite speciella låtar för oss också och vi har ju några.. typ första dansen, skivan som vi hade på första natten tillsammans osv men tycker det är jätte svårt med "allmän" musik som alla ska gilla...

• Englali

Nehe girls! Nu är det dags för sängen. Jag är såå trött o ser fram emot att få krypa ner med min A så himla mkt att nu lämnar jag er här.

Ha de fint och sov så gott!
    Natti natti!

• Snitte- 5/7-2008

sittter inne på familjeliv samtidigt.. de ade en massa bra tips om bebis och mamma kläder... tycker det är sååå roligt att kika på... har vart nära att beställa en massa mammakläder redan fast vi itne ens ska börja försöka förrens sommaren,,, knäppt va? hehe babykläder har jag köpt på ig i flera år så det finns redan ett litet lager

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.