• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • AnneiLund

VADDÅ för BankID...fattar noll!!!!!!
    Mitt bankID på sparbanken Finn eller????
    Skulle det funka???
    Åhhh...

Fuck så mkt pengar!!!
    Grattis!!!!!
    Då har du ju råd att ge mig ett fett bidrag till min bröllopsresa...eller ett par snygga stövlar skulle också funka!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 20:47:06 följande:

www.skatteverket.se man loggar tex in m bank-id
  • AnneiLund

FLAMORA!!!

GRATTIS!!!
    Hur gammal blirt du...eh förlåt...hur UNG blir du?

• AnneiLund

Anettan

Ja jag vet...snöra som fan i Lund...men på jobbet i Malmö är det inte så mkt snö

Jag vill INTE ha snö....jag vill ha VÅR!!!!
    SOL
    SOMMAR
    BRÖLLOP
    RESA!!!!!!!!!

• AnneiLund

Pumpkin

Hur är det?
    Har du sökt nytt jobb?????
    Håller tummarna isåfall!!!!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-26 09:25:26 följande:

Ja skoteråkning kan man då inte ledsna på!
  • Pumpkin
    Anne: Ja, ditt BankID/e-leg som du har genom din bank - endera nerladdat på datorn eller på ditt VISA/MasterCard.
  • Pumpkin
    Anne: Det är apmycket att göra och jag längtar bort, som vanligt. Sökte två jobb på Scania förra veckan och ett på VW Personbilar igår, det sistnämnda skulle vara grymt roligt och lärorikt - sekreterare/informationsassistent!
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon

Flamora
    hipp hipp hurra hurra hurra (skånskt grattis )

Anne
    Jaaa eller huuuur... Vi ligger ju back drygt 15.000 på bröllopskontot så jag vet ju redan vart de pengarna går
    Japp det är Finns bank-id du loggar in med

Englali
    Håller tummar både för bebis eller mens och att du får den semester du vill ha. Själv fick jag precis som jag ville. Är ledig en vecka innan bröllopet och en vecka efter. Mer semester kan jag ej ha då jag ej har någon betald semester.

• Anja 19 juli 2008

Här är så jä..la mkt snö att jag knappt kunde komma t dagis m barnen. (vi snackar alltså inte mycket för er som bor i norra sverige, hehe men typ 15 cm snö och självklart ingen som plogar så att cykla med cykelkärra därbak var inte det lättaste men det gick).

Idag är daniel hemma från jobbet, feber o frossa och superförkyld (dessa män, blir verkligen som bebisar hehe)...

Andra dagen på ren kur idag (började ju om igår) och jag är så hungrig att jag skulle göra VAD SOM HELST för ett skrovmål men jag SKA klara dessa två veckor på ren kur, gärna tre.

JAG SKA JAG SKA JAG SKA...

Imorse visade vågen 82,1 kg

Ska under 80 innan veckan är slut så ÄR det bara...

Vill ner till 72-75 till bröllopet men ååååh så glad jag skulle bli om jag fixade ännu mer!!!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

håller tummarna att du får något av jobben så du slipper det skitställe du är på nu

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!

Grattis flamora!!!

Min chef ringde nyss... när jag skulle göra sommarschema upptäckte jag att jag hade jobbat för mycket från 1 januari,,, hehe så nu måste de göra om mitt anställningsavtal till 97% istället för 90.2% gött!! undrar hur vi ska göra nu eftersom jag alltid fyller upp när de saknas personal... nu får jag bara fylla upp ynka 3 %... men det måste ju betyda att jag borde få lite extra cash på nästa lön wihoooo

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.