• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Hej och hå, så kan det gå när man bor i Norrland

• Pumpkin

Kommer ihåg ett år då vi blev insnöade i maj! Vi fick gå ut via den upphöjda altanen

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-13 09:40:51 följande:

Kommer ihåg ett år då vi blev insnöade i maj! Vi fick gå ut via den upphöjda altanen
    Haha, ja det var tur att vi har två dörrar, fick gå in genom den andra och hämta kameran, var ju tvungen att ha bilder på det. Det hade inte snöat sååå mycket, men blåst och drivit.

I maj hoppas jag snön är borta! Nu längtar jag efter riktigt påskväder; sol, nollgradigt men snö. Ligga på skotern på tjärnen och sola och pimpla.
  • Anja 19 juli 2008

halloj halloj

har lämnat barn på dagis, städat, röjt disk och satt på kaffe... Väntar nu på en tjej från BT (en annan tråd, en gammal Lundatråd som inte finns längre) som ska komma hit och dricka lite thé innan vi ska ut och gå en LÅNG promenad med hennes söta hund.

Ses senare...

Tack för tipset om självhäftande tejp *asg* Ibland är jag bara såååå trög...

kanske är cambridgekurens fel haha

Superunderbart att bo så som ni bor Nienna, jag blir typ grön av avund! Era barn kunde inte ha det bättre. Klart man vill bli hämtad och lämnad m skoter!!!

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-13 09:49:08 följande:

Superunderbart att bo så som ni bor Nienna, jag blir typ grön av avund! Era barn kunde inte ha det bättre. Klart man vill bli hämtad och lämnad m skoter!!!
    Eller hur! Nä, vi är så glada att vi tagit oss hit. Förut bodde vi i en lgh på 3 vån i ett tråkigt bostadsområde, man tordes inte släppa ut ungarna ensam för man hade ingen uppsikt över dem. Nu springer de ut och in som de vill, vi har stora ängar som de kan vara på, nära till sjön och fiske.

Ja, helt underbart. Enda nackdelen är att man får pendla en bra bit för att jobba, sambon har nästan 8 mil enkel resa till sitt jobb och jag har 4,5. Men när jag är färdig med skolan hoppas jag få jobb i en ny bara 2 mil bort...

Nä, nu måste jag få i mig lite frukost...

Förresten Anja, såg du mitt inlägg om Vistaprint nån sida bak?
  • Nienna

Hoppas jag få jobb i en BY, inte en ny...

• Anja 19 juli 2008

minus 2 kilo idag förresten

har inte vägt under 83 på jag vet inte när!

nu står det 82,4 på min våg

8 veckor med nutrilett och jag gick ner 1 kg. Det är fjärde dagen m cambridge och jag har gått ner 2 kg.

visst mkt vätska men vadå? Jag har lixom inte haft en vikt på 82-nånting på hur länge som helst!

Är överlycklig... Bara det fortsätter i denna takten så kommer jag nå mitt mål på nolltid (peppar peppar ta i trä)

• Anja 19 juli 2008

Nienna

jajamensan, jag sparade ju det så det finns kvar... men nu skiter jag i ettiketter t kuverten faktiskt för dubbelhäftande tejp gör ju att jag kan använda dem jag har, se silvriga med cerise skrivstilsutskrift från datorn

• Anja 19 juli 2008

däremot ska jag beställa placeringskorten och ettiketterna t bubblorna

• Pumpkin

Det längtar jag också efter, för vi ska hem till Ytterhogdal och göra detsamma!

Nienna skrev 2008-03-13 09:45:04 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-13 09:40:51 följande: Haha, ja det var tur att vi har två dörrar, fick gå in genom den andra och hämta kameran, var ju tvungen att ha bilder på det. Det hade inte snöat sååå mycket, men blåst och drivit.I maj hoppas jag snön är borta! Nu längtar jag efter riktigt påskväder; sol, nollgradigt men snö. Ligga på skotern på tjärnen och sola och pimpla.
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.