• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Bellanote

Var så lite så

Gick det bra att svara i telefon idag? Var det så fruktansvärt som du hade föreställt dig? Ibland blir det att man bygger upp att det är hemskt och sen när man provar så kanske det inte är så farligt endå.. Lägg ribban högt så kan man ju inte bli annat än besviken.. om du fattar ?

• Pumpkin

Det gick ganska bra, det känns alltid bättre efter att man tagit de första samtalen. Sen behövde jag ju bara svara i 15 minuter och hann bara ta 4 samtal - som dessutom var enkla Men nu kommer det ju kännas mkt bättre nästa gång.

• Brud 080524

Bellanote - har du valt fondtapet ännu?

Sitter här och skriver vår önskelista. Alla frågar vad vi vill ha och det är svårt att komma på något.

• Englali

Pumpkin: Gillar också inbjudningarna!! Så de kan du skicka iväg med gott samvete
    Då hamnar våra på lådan samtidigt i morgon då!

Åh... jag är skitfånig men jag saknar A som tusan. Längtar efter honom så mkt så det gör ont! Kan man vara såhär "äckligt" förälskade fortf. att man inte ens klarar 3 dagar utan varandra?? Känner mig som fjorton typ... haha!!

• Brud 080524

Englali - det kan man.. Vi har varit ihop i 8 år och är likadana.Tipset verkar avra att se till att man inte ser så mycket av varandra!

Tycker man längtar extra mycket när man är den som är hemma. Reser man bort händer det ju så mycket annat som får en på lite andra tankar...

• Englali

Brud 080524: Haha, ja det verkar ju vara ett framgångsrecept... om en ett ganska hårt sådant. Men visst, ses man inte konstant så är mina erfarenheter att det blir såhär.

Håller nog med om att det är värst att vara hemma, fast iofs, när jag är iväg med jobbet så längtar jag så himla mkt hem till honom... mmmm!!!

Han har ringt ett antal gånger ikväll och det har trillat in en hel del härliga sms i min inkorg under dagen. Han är väl värd att vänta på!!

• Anettan73
    Englali skrev 2008-03-11 21:36:43 följande:
    Pumpkin: Gillar också inbjudningarna!! Så de kan du skicka iväg med gott samvete Då hamnar våra på lådan samtidigt i morgon då!Åh... jag är skitfånig men jag saknar A som tusan. Längtar efter honom så mkt så det gör ont! Kan man vara såhär "äckligt" förälskade fortf. att man inte ens klarar 3 dagar utan varandra?? Känner mig som fjorton typ... haha!!
    Hi hi hi... Jag var utan min sambo i 7 dagar. Jag hade det så skönt. Bara jag o Thea. Han hade d andra 2 barnen med för att åka skidor. Jag hade riktig semester. Visst var det kul och mysigt när han kom hem igen. Men jag tror d e bra att vara ifrån varandra ibland. Imorgon åker han till stockholm igen o kommer först hem fredag...

Pumpkin- Super duper fina kort. Du ska verkligen vara stolt över dom!!!!
  • Brud 080524

Det är härligt att bli lite uppvaktad!

Jag sitter själv här hemma ikväll. Sambon jobbar inatt. Han jobbade i går natt också samt lördag och söndag dag (Alltså bara när jag är ledig). Känns som att vi går om varandra hela tiden. Om vi har tur möts vi i dörren!

• Anja 19 juli 2008

Annettan

men duuu, jag är likadan... jag tror det är det där med att vara trebarnsföräldrar tillsammans... Hur grymt skönt är det inte att IBLAND få vara ifrån varann...

• Anja 19 juli 2008

menade det lite som ett skämt, fniss... men det ligger nog mkt i det... att det är enklare att vara ensam m barnen på nåt vis... vet många som tycker så, oavsett att de har lyckliga äktenskap.

Man har så mysigt m barnen när man bara kan fokusera på dem, och inte är en vuxenenhet med sin sambo, blir så mkt snack sinsemellena och man pratar inte helhjärtat m barnen.

Ibland när jag är själv m barnen så kan jag t.om känna att WOW vilka fantastiska relationer jag hade haft t mina barn om jag hade varit ensamstående! Hmmm det är faktiskt sant...

Relationerna t barnen ska ju tydligen förändras rätt så mkt om man blir ensamstående. Antar att barnen då kommer mer i fokus, att man blir tätare.

Men nu menar jag ju inte att jag eftersträvar det, hoho...

Men en väninna t mig som var lyckligt gift i 15 år tills hon fick en megadepression (hon har mkt svårt bakom sig från sin barndom) hon skilde sig från sin man, alla var sååå chockade. Dom var så lyckliga, älskade varann grymt mkt (hon älskar honom fortfarande men klarade inte vara m någon pga hur dåligt hon mådde) de var de perfekta föräldrarna, gjorde sååå mkt m barnen och var helhjärtat överens om allt i barnuppfostran etc, de var så goa och underbara mot varann osv... Allt var sååå bra förutom att hon plötsligt insjuknade.

Iallafall hon säger nu efteråt att hur mkt det än gör ont, hur jobbigt det än är att det inte är de två längre och hur mkt hon än älskade honom så är hon glad att hon lämnade honom för att hennes och barnens relation har växt och djupnat och blivit så oerhört mkt finare och starkare.

Lite hemskt!!! Vet många som känner så... Men det var inte så upplyftande på en bröllopssida va, hoho...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.